Ga naar inhoud

Wasmachine stopt niet


Sneker

Aanbevolen berichten

Goedendag, Mijn wasmachine blijft sinds gisteren in het programma wassen hangen. Is dit probleem op te lossen? Of moet ik toch echt een andere wasmachine kopen? Overigens werkt het programma centrifugeren wel . Als ik het programma handmatig selecteer. Het betreft een Indesit widl126
Link naar reactie
Er blijft dan weinig anders over dan zoeken... Klopt het water nivo? Blaas voor de zekerheid het slangetje van de nivo regelaar eens door. Verwijder het bovenblad, de regelaar zit rechts boven. Trek het slangetje er af, blaas slangetje goed door en zet hem weer terug. Word hij wel warm? Meet het element door, moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn en oneindig tov aarde. Er moet daar ook ergens een temperatuur sensor zitten. Meet deze eens door en geef mij daarvan de waarde eens. Controleer ook alle stekker verbindingen op de beide modules. En als laatste, controleer de module onderin op koolborstelgruis, losse contacten en bol staande elkos. De elkos zijn de (5?) busjes die recht op staan en waar een kruisje in gestanst zit.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...