Ga naar inhoud

DE ACCU VAN MIJN LAPTOP WERKT NIET (MAAR 10 SEC.) HELP!!!


Aanbevolen berichten

[quote:edf97496c6="Richardcomputerman"]:oops: De accu van mijn laptop doet t maar 10 sec. help en mail me[/quote:edf97496c6] En ik dacht dat mijn accu slecht was... De mijne is van het type NiMH en gemiddeld haal ik ca. 5 minuten (soms haal ik een volledige windows start niet eens :evil: ). Soms haal ik welleens 20 min. .... een absoluut record :cry: Wat voor laptop / accu gebruik je ?
Link naar reactie
Oude accu? Dan is-ie waarschijnlijk overleden. Zeker als je hem continue laat opladen en nooit ontlaadt. Maar dat zou wel moeten inhouden dat je accucapaciteit de afgelopen tijd langzaam steeds minder moet zijn geworden. Als je problemen van recenter tijdstip zijn: Er is een slecht intern contactje tussen laptop en accu. Of: Je oplader werkt niet goed. En als je er altijd al last van had is je oplader misschien bedoeld voor een ander voltage en laadt daardoor je accu op met een fout voltage.
Link naar reactie
[quote:f034acaf2d="no_name"][quote:f034acaf2d="Vandread"]capslock hoeft echt niet hoor.... :evil: [/quote:f034acaf2d] kijk eens in je sign :-?[/quote:f034acaf2d] dat is een geintje en heeft voor de rest nix te maken met *normaal* posten, die topictitel zo is gewoon onzinnig :) ... en sommige mensen zouden die ondertitel best es mogen lezen ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...