anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Delen Geplaatst: 14 december 2003 :oops: De accu van mijn laptop doet t maar 10 sec. help en mail me Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 Merk en type? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 leeftijd van de accu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 [quote:edf97496c6="Richardcomputerman"]:oops: De accu van mijn laptop doet t maar 10 sec. help en mail me[/quote:edf97496c6] En ik dacht dat mijn accu slecht was... De mijne is van het type NiMH en gemiddeld haal ik ca. 5 minuten (soms haal ik een volledige windows start niet eens :evil: ). Soms haal ik welleens 20 min. .... een absoluut record :cry: Wat voor laptop / accu gebruik je ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 Oude accu? Dan is-ie waarschijnlijk overleden. Zeker als je hem continue laat opladen en nooit ontlaadt. Maar dat zou wel moeten inhouden dat je accucapaciteit de afgelopen tijd langzaam steeds minder moet zijn geworden. Als je problemen van recenter tijdstip zijn: Er is een slecht intern contactje tussen laptop en accu. Of: Je oplader werkt niet goed. En als je er altijd al last van had is je oplader misschien bedoeld voor een ander voltage en laadt daardoor je accu op met een fout voltage. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 schreeuwtopic met weinig info.... :evil: capslock hoeft echt niet hoor.... :evil: en als ik me garage bel en zeg dat me auto niet start kunnen ze ook niet zeggen wat er stuk is..... :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 [quote:b92d29f842="Vandread"]capslock hoeft echt niet hoor.... :evil: [/quote:b92d29f842] kijk eens in je sign :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2003 [quote:f034acaf2d="no_name"][quote:f034acaf2d="Vandread"]capslock hoeft echt niet hoor.... :evil: [/quote:f034acaf2d] kijk eens in je sign :-?[/quote:f034acaf2d] dat is een geintje en heeft voor de rest nix te maken met *normaal* posten, die topictitel zo is gewoon onzinnig :) ... en sommige mensen zouden die ondertitel best es mogen lezen ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen