Ga naar inhoud

Sony DSC-F717: Geen verwisselbare harde schijf


Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Sony DSC-F717 digitale camera. Wanneer ik deze middels de bijgeleverde USB-kabel met mijn computer verbind, krijg ik echter geen verwisselbare schijf te zien. Op andere computers waarop ik de camera aansluit gebeurt dit wel. Het gaat om een zeer recentelijk aangeschafte pc (Athlon 2600 met Windows XP). Wanneer ik de instellingen naloop, krijg ik het vermoeden dat het probleem ligt bij een dubbel toegewezen schijfstation-volume: In het apparaatbeheer wordt de camera volledig herkend, en ook een nieuw schijfstation ontstaat hier: Sony DSC USB Device. Wanneer ik naar het tabblad "Volume" ga (onder de eigenschappen van dit apparaat), en op invullen druk, krijg ik te zien dat schijfstation F: hieraan is toegewezen. Ook kan ik zien hoeveel MB er vrij en beschikbaar is. Het probleem: F: is reeds toegewezen aan een netwerkstation. In "Deze Computer" is deze zichtbaar en toegankelijk, maar de digitale camera staat nergens. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit probleem op moet lossen. Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...