Ga naar inhoud

Electrolux EWF 14070 resetten


Aanbevolen berichten

Startpauze knop knippert groen maar geen enkel programma werkt. Ik weet dat als je de startknop en extraspoelenknop tegelijk ingedrukt houd en dan programmaknop op 95° zet alle leds om en om gaan knipperen, maar hoe verder om deze te resetten. Startknop 1x groen en 1x rood, Zet ik startknop daarna op een andere stand knippert hij 1x groen en 5x rood
Link naar reactie
Niet proberen te resetten als je niet weet hoe het moet, je krijgt er alleen maar problemen door... Lees de foutcode uit door de machine op te starten op een willekeurig programma en als hij loopt dan druk je de toetsen Start/Pauze en Extra spoelen samen in en hou je ze ingedrukt. Wat is dan het knipper patroon van het Start/Pauze lampje?
Link naar reactie
Sorry voor de late reactie, ik woon in de zomer op het strand. Als ik een willekeurig programma selecteer gebeurt er niets, gaat alleen start/pauze groen knipperen.. Daarna deze en snel spoelen ingedrukt, 5x rood en 1x groen, daarna blijft start/pauze groen knipperen. Bvb dank
Link naar reactie
E51 is een motor/bekabeling/module fout. Eerst naar de borstels kijken. Zijn mogelijk versleten en/of hebben de motor nu versmeerd met het gruis. Motor goed doorblazen. Als ze nog goed zijn en ook goed contact maken met de collector controleer dan de stekker verbinding van de motor. Controleer de kabel tussen motor en module. Als dit ook goed is dan de elektronica module controleren op losse contacten, gammele relais en koolborstel gruis.
Link naar reactie
Elektronica module achter de bedienings knoppen ook goed gecontroleerd? Stekker van de motor goed vast? Controleer de tacho spoel op de kop van de motor. Deze moet nij het met de hand draaien van de motor een kleine spanning op wekken en moet tussen de 100 en 500 Ogm zijn. De magneet in het midden hiervan mag niet gescheurd zijn en moet vast zitten op de as.
Link naar reactie
  • 3 jaren later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...