Ga naar inhoud

pc frustratie


Aanbevolen berichten

een tijdje te terug had ik een topic dat mijn hd gecrashed is gelukkig had ik nog een hdd waar ik tijdelijk windows op kon draaien en toen had ik last van blauwe pixels tijdens games of andere multimedia programma's waar kan ligt dit aan? heeft iemand dit ook gehad, want mijn programma's lopen vast en soms het systeem ook, (bij multimedia programma's kreeg ik ook andere kleuren pixels) heb nog een reinstall gedaan met windows maar dat hielp niet dus ik weet dat dit een hardware probleem (of een hardware met software conflict zou ook kunnen maar ik kan niets vinden ) is maar ik weet niet wat voor. dus als het aan het mobo ligt of aan mijn video kaart. is er ook software die je hele systeem nakijkt of er ook hardware elementen kapot zijn gegaan. mijn systeem is een asus a7a 266 e met ddr en sd ondersteuning onboar sound er zit 512 sd geheugen op er zit een audigy geluidskaart in (player 5.1) er zit een terratec cinergy 400 in en een 3com netwerk kaart en mijn video kaart is een asus ti4200 x8 128 ddr (geloof van de 9280 series) met windows 98 se
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...