Ga naar inhoud

Draytek Vigor2500We Router installeren


Aanbevolen berichten

Ik wil o.a. draadloos kunnen gaan internetten en heb hiervoor een draytek Vigor2500We voor ISDN aangeschaft en een Linksys WMP54G wireless PCI adapter. Wanneer ik alles aansluit krijg ik wel een melding dat mijn systeem een netwerk vindt, maar valt na enige minuten volledig weg. Ik gebruik dan het zogenaamde Linksysnetwerk. Ik zag ook dat er nog een Default was Wanneer ik het IP-adres in de browser intik, volgens de handleiding dan komt hij met de melding dat hij dit niet kan vinden. Ik gebruik Windows XP. Ben zelf volledig een leek met netwerken etc. Wie kan mij helpen en of tips geven, indien je meer informatie nodig heb, dan hoor ik het wel! Bij voorbaat mijn hartelijke dank, Edwin Dool :-?
Link naar reactie
[quote:f840fe3f60="edwind"]Ik wil o.a. draadloos kunnen gaan internetten en heb hiervoor een draytek Vigor2500We voor ISDN aangeschaft en een Linksys WMP54G wireless PCI adapter. Ben zelf volledig een leek met netwerken etc. [/quote:f840fe3f60] Tsja, dan moet je vooral gaan beginnen met een [b:f840fe3f60]draadloos[/b:f840fe3f60] netwerk. :roll: Het configureren ervan vereist toch wel wat kennis, ondanks de mooie woorden van de doos en handleiding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...