Ga naar inhoud

geen internet HELP!!!!


Aanbevolen berichten

ik heb het volgende probleem. Ik werk met xp pro ned. Ik heb een nieuwe videokaart en nieuw geheugen geplaatst en zins die tijd heb ik problemen met internet. heb een anologe modem normaal gesproken begint hij met bellen en dan krijg je verbonden met externe computer en dan controleren wachtwoord en gebruikersnaam. Dit volgt elkaar snel op en je had dan verbinding meestal met 52 kbps. Maar nu belt hij in en dan krijg je na een lange tijd, verbonden met externe computer, dan na weer een lange tijd controleren wachtwoord en gebruikersnaam en dan duurt het weer een lange tijd en dan verbreekt hij de verbinding of dan gaat hij wel verder maar dan heb je een verbinding van 30 kbps zoals nu bv.(meestal na een keer of 6 inbellen) Of hij heeft verbinding en dan kan je geen een site bezoeken want dan zegt hij kan pagina niet vinden. Ik heb van alles geprobeerd software opnieuw installleren modem eruit en dan erweer in. Andere pci gleuf heb ze allemaal gehad. Andere providers.Ik weet het niet meer wie weet er een oplossing? Alvast bedankt P.S. het is een lucent winmodem
Link naar reactie
[quote:09de11a0d0="Michel^"] en je had dan verbinding meestal met 52 kbps. [/quote:09de11a0d0] 52 kbps was eigenlijk al niet genoeg volgens mij.......... Ik zit (nog ff nu, gauw ADSL [img:09de11a0d0]http://www.noestnet.nl/xJvdGforumY/forum/images/cheesy.gif[/img:09de11a0d0] ) via de telefoonlijn op `t internet, maar mijn "snelheid" [img:09de11a0d0]http://www.noestnet.nl/xJvdGforumY/forum/images/smilies2/schchtrn_11.gif[/img:09de11a0d0] is constant 54666 bps. Ik heb ook van die problemen gehad, en toen zat ik bij "het geweldige" (NOT) Planet Internet, waar je ook nog voor betalen moet ook, en dus denkt dat het tóch wel wat beter zal zijn, maar het tegenovergestelde is waar. Ik heb 12MOVE gehad en dat was [img:09de11a0d0]http://www.noestnet.nl/xJvdGforumY/forum/images/smilies2/icon162.gif[/img:09de11a0d0], en heb nu Wanadoo free, en daarmee heb ik ook altijd constant de zelfde verbindings-snelheid. Maar ja, je hebt alles al geprobeerd zij je [img:09de11a0d0]http://www.noestnet.nl/xJvdGforumY/forum/images/undecided.gif[/img:09de11a0d0]
Link naar reactie
[quote:2a0b2a5f8f="micky.g"]isostar, tellen is niet je sterkste kant? of verwarring met bps, kbps en het verschil tussen bits en bytes?[/quote:2a0b2a5f8f] :lol: Voor zover ik weet, 1kbps=1000 bps, ik vertelde dat ik een verbindingssnelheid had van 54666 [b:2a0b2a5f8f]bps[/b:2a0b2a5f8f] dat is altijd nog (ietsje) meer dan 52 [b:2a0b2a5f8f]Kbps[/b:2a0b2a5f8f], toch ? Anders graag ff uitleggen aub :roll:
Link naar reactie
[quote:60cad70910="Isostar"][quote:60cad70910="micky.g"]isostar, tellen is niet je sterkste kant? of verwarring met bps, kbps en het verschil tussen bits en bytes?[/quote:60cad70910] :lol: Voor zover ik weet, 1kbps=1000 bps, ik vertelde dat ik een verbindingssnelheid had van 54666 [b:60cad70910]bps[/b:60cad70910] dat is altijd nog (ietsje) meer dan 52 [b:60cad70910]Kbps[/b:60cad70910], toch ? Anders graag ff uitleggen aub :roll:[/quote:60cad70910] 1 kbps = 1024 Kbps --> verbinding is ietsje meer dan 53 kb/s en dát is bijna 7 KB/s MAX snelheid dan ;-)
Link naar reactie
Ik dacht dat één kbps = 1048,576 (nog wat, maar ik weet verder niet precies) bps was... Oops, sorry, dit is het: [quote:af205a016b]Kilobit (Kb) A data unit of 1,024 bits. Data speeds are generally referred to as kilobits rather than kilobytes (hence Kbps). Megabit (Mb) A data unit of 1,048, 576 bits, sometimes interpreted as 1 million bits. Faster data speeds are generally referred to in megabits rather than megabytes (hence Mbps). Megabyte (Mb) A data unit of 1,048, 576 bytes, sometimes interpreted as 1 million bytes.[/quote:af205a016b]
Link naar reactie
Al eens een geheugen testje gedraaid? Andere drivers voor je videokaart geprobeerd? [quote:e974bbe835="Hu'uruun"]Ik dacht dat één kbps = 1048,576 (nog wat, maar ik weet verder niet precies) bps was... Oops, sorry, dit is het: [quote:e974bbe835]Kilobit (Kb) A data unit of 1,024 bits. Data speeds are generally referred to as kilobits rather than kilobytes (hence Kbps). Megabit (Mb) A data unit of 1,048, 576 bits, sometimes interpreted as 1 million bits. Faster data speeds are generally referred to in megabits rather than megabytes (hence Mbps). Megabyte (Mb) A data unit of 1,048, 576 bytes, sometimes interpreted as 1 million bytes.[/quote:e974bbe835][/quote:e974bbe835] Dat verhaal geldt niet voor seriele communicatie. Over een seriele lijn van 14k4 gaan maximaal 14.400 bits per seconde. Een 10MBit/sec netwerk pompt ook daadwerkelijk 10.000.000 bits per seconde. Effectief is alles wat minder (startbits, stopbits, ip-headers etc).
Link naar reactie
Heb je het al eens geprobeerd om je oude spulletjes weer te gebruiken, is dan de snelheid wel weeer goed? Zo ja dan ligt het toch aan je nieuwe spulletje, toch een irq conflict of een poort probleem of zo. Dan weet je in ieder geval waar je het zoeken moet. Misschien kun je eens een ander modem proberen als je daar even aan kunt komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...