Ga naar inhoud

Ervaringen gevraagd mbt. de nieuwe Aldi Camera


Aanbevolen berichten

Van Sinterklaas heb ik de nieuwe 5mp medion md2998 gekregen. Ik twijfel of ik hem moet terugbrengen. Het is vrijwel zeker de Scanhex SX-410Z3 te zijn[url]http://www.skanhex.com/Products.asp?Sub_ID=22&Language_ID=E&Model=SX-%20410Z3[/url] alleen dan is die 5 megpixel. Op Internet zijn er nergens testen te vinden over deze camera. Mijn vraag is, is dit een goede camera. Maar dan op basis van gebruikerservaringen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
ik heb dezelfde ik zal zondag in de middag meer kunnen zeggen ('s morgens een fotografie ochtend in de omgeving van den treek ik ga kijken wat hij gedaan heeft in de fotografie het ziet opzich een leuk uit maar wat ie waard is moet noig blijken bij mij de eerste resultaten met binnen was vergelijkbaar met de lidl 4meg een lichte kussen effect bij de randen wel goed uitgelicht ook op afstand (3 mtr)
Link naar reactie
[quote:c9ad100d69="spiderned"][quote:c9ad100d69="jan horstman"]Van Sinterklaas heb ik de nieuwe 5mp medion md2998 gekregen. Ik twijfel of ik hem moet terugbrengen. [/quote:c9ad100d69] :lol: Naar wie? Sinterklaas? Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. :lol:[/quote:c9ad100d69] anders wordt je straks de zwarte piet nog toegeschoven omdat je dit doet :wink: oke, nu ff normaal.. heb em ook gezien, en het leek mij op het oog wel een degelijke camera. nu heb je ook wel sonys met 3 MP geloof ik voor het zelfde geld haast, en ik ben wat dat betreft een leek op digicam gebied, maar ik wist het wel als ik dan mocht kiezen tussen deze 2....
Link naar reactie
ik ben vanmorgen wezen fotograveren met de betreffende camera op http://home.wanadoo.nl/aa.de.braal/27.htm staat het resultaat als je van een het orginele wil ontvangen geef dan een mail naar mij met de volgorde nr 1 t/m 10 met vermelding van medion voor het web heb ik de orginelen verkleint (anders niet genoeg plaats) adb
Link naar reactie
Stargixxer bedankt Sjouwer bedankt voor de foto's. Hier kan ik wat mee. Sjouwer, in het klein zien ze er goed uit. Maar: Wat vindt je er zelf van : qua realistische kleur, qua scherpte Wat ik ondertussen zelf heb ervaren is : binnenshuis met flitser onscherp en donker binnenshuis een kleurafwijking traag, als je indrukt duurt het even voordat die klikt, dus geen aktiefoto's Wat zijn jouw ervaringen?? Alvast bedankt. Groet Jan.
Link naar reactie
[quote:03f2fd1bf5="jan horstman"] Sjouwer, in het klein zien ze er goed uit. Wat vindt je er zelf van : qua realistische kleur, qua scherpte Wat ik ondertussen zelf heb ervaren is : binnenshuis met flitser onscherp en donker denk wel om de afstand. en geef even de tijd om scherp te stellen. hij kan het wel redelijk in het donker bij mijn proefje gin het goed binnenshuis een kleurafwijking bij auto staat hij op daglicht en wordt vaak oranje of groen gekleurd met binnen foto's traag, als je indrukt duurt het even voordat die klikt, dus geen aktiefoto's traag klopt zie ook de opmerking met scherp stellen de vertraging zou ongeveer 0,7 seconden zijn bij de foto in het klein heb ik de timer gebruikt voor goed stilstaand beeld Wat zijn jouw ervaringen?? Alvast bedankt. Groet Jan.[/quote:03f2fd1bf5] je hebt een redelijke kamera voor die prijs ik werk vor mijn hobby met canon eos en daar is dit maar een agfa klakkie bij ik heb het ook meer als bij kamera dan als hoofd kamera op de andere pagina staat dus werk van de canon eos groetjes adb
Link naar reactie
[quote:d391ed2078="spiderned"][quote:d391ed2078="sjouwer"][quote:d391ed2078="spiderned"]Ik vind die foto's van Chriet Titulaar :lol: wat korrelig. Of komt dat omdat je ze verkleint hebt?[/quote:d391ed2078] welke foto lijkt op chriet titulaar adb[/quote:d391ed2078] Het was meer een grapje. Ik bedoelde jouw avatar. :)[/quote:d391ed2078] ik heb gelukkig nog wel haar op mijn hoofd zitten tenopzichte van chriet titulaar (ik vind zelf het grapje minder geslaagd ik wordt door mijn handikap al genoeg geplaagd op het werk en dit is voor mij iets te veel van het verkeerde)
Link naar reactie
Mensen vroegen mij ook, "Alexander, woensdag komt bij de aldi ide camer, wat vind jij ervan". Ik vind dat lastig, soms is de aldi goed, maar soms ook niet (bijv TV kaart). Mijn opa had een goedkope cam ergens gekocht, en daar merkte je dat soms de foto's te blauw werdden :-? . Dat is nou zo moeilijk aan kopen bij de aldi.
Link naar reactie
// Sjouwer, Het was niet beledigend bedoelt, alleen maar als grapje. Ik vind je er op het eerste gezicht op lijken en ik vond Chriet vroeger wel grappig. Dus misschien eigenlijk alleen maar een compliment voor je. Dat jij een handicap heb weet ik niet en al zou ik dat weten ik daar niet op doel en daar zeker geen grapjes over zou maken.
Link naar reactie
[quote:e30ccb8532="spiderned"]// Sjouwer, Het was niet beledigend bedoelt, alleen maar als grapje. Ik vind je er op het eerste gezicht op lijken en ik vond Chriet vroeger wel grappig. Dus misschien eigenlijk alleen maar een compliment voor je. Dat jij een handicap heb weet ik niet en al zou ik dat weten ik daar niet op doel en daar zeker geen grapjes over zou maken.[/quote:e30ccb8532] loop er eigenlijk ook niet mee te koop vandaar dat je het ook niet kon weten (ieder geval bedankt voor de verontschuldiging)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...