Ga naar inhoud

Zanussi ze16 lampje knippert


Richard-32

Aanbevolen berichten

  • 2 jaren later...
Gisteren deed ik de wasmachine Zanussi ZWF 5120 P aan en op een gegeven moment weet niet wanneer viel de stroom uit. Ik dacht dat de was al was gedraaid en deed de deur open dat kon gewoon open toen de stroom het weer deed en de volgende was wou draaien ging er een rode lampje branden en daarna springt ie weer op groen? Weet iemand wat er aan de hand is? Knippert 4x rood en 3x groen lamp 1200, hoofdwas en start/annuleer knop staan aan.
Link naar reactie
Gisteren deed ik de wasmachine Zanussi ZWF 5120 P aan en op een gegeven moment weet niet wanneer viel de stroom uit. Ik dacht dat de was al was gedraaid en deed de deur open dat kon gewoon open toen de stroom het weer deed en de volgende was wou draaien ging er een rode lampje branden en daarna springt ie weer op groen? Weet iemand wat er aan de hand is? Knippert 4x rood en 3x groen lamp 1200, hoofdwas en start/annuleer knop staan aan.
Link naar reactie
Gisteren deed ik de wasmachine Zanussi ZWF 5120 P aan en op een gegeven moment weet niet wanneer viel de stroom uit. Ik dacht dat de was al was gedraaid en deed de deur open dat kon gewoon open toen de stroom het weer deed en de volgende was wou draaien ging er een rode lampje branden en daarna springt ie weer op groen? Weet iemand wat er aan de hand is? Knippert 4x rood en 3x groen lamp 1200, hoofdwas en start/annuleer knop staan aan.
Link naar reactie
Staat voor E43: probleem met de deur vergrendeling. Wanneer is de stroom uitgevallen en kwam dat door de wasmachine? Controleer de deur vergrendeling op verkleuring, smeltplekken en gammele stekker verbinding. Verwijder hiervoor het bovenblad, je kunt dan tussen kuip en front door werken.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...