Ga naar inhoud

Toshiba laptop doet het niet meer


Aanbevolen berichten

Hoi, mijn vader heeft een probleem met zijn laptop. Het is een Toshiba Satellite Pro 4280. Eerst stond er Windows 95 op, toen hebben we hem geupgrade naar 98. Hij wilde echter Windows 2000 erop hebben. Dat is gebeurd, hij heeft het ook een dagje gedaan maar na een blauw scherm doet ie het niet meer. Hij start wel op, maar hij komt niet verder dan een blauw bureaublad, een stilstaande muis en een taakbalk met startknop en klok. Vervolgens kan hij niets meer doen, zelfs niet meer opnieuw opstarten met ctrl+alt+del. Ik heb dit probleem al eerder gehad nadat ik hem na installatie van de videokaartdriver op ware kleuren (32 bits) had gezet. Kan dit dus aan de beeldschermdriver liggen? En zo ja: hoe krijg ik het weer goed? Want ik kan helemaal niets doen, zelfs niet in veilige modus. Mijn vader dacht zelf dat het misschien te maken zou kunnen hebben met slechte sectoren op de schijf. Hoe repareer ik die vanuit Dos of iets anders buiten Windows om (waar ik niet in kan komen)? Ik weet dus niet of opnieuw installeren een optie is, omdat het al eerder is gebeurd. Is het te repareren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...