Ga naar inhoud

[Casemodding] Hoe zet je zo'n raam in je PC?


Aanbevolen berichten

[quote:f06c07c36f="R-bin"]Dat zal je HD wel koelen ja en je case temps zullen ook omlaag gaan dan maar zorg er ook voor dat er genoeg luchtstroom naar buiten is..[/quote:f06c07c36f] het was de bedoeling dat die dan naar buiten blies, nu blaast er een naar binnen, onderaan, en nu nog een naar buiten in de zijjkant, haaks op de proc nog iets: kan ik dat raam oop met lijm eraan vastplakken ipv schroeven, dat ziet er een stuk afgewerkter uit. Ik dacht zoiets van Bison Montagekit. er staat dat het is voor muurvast bevcestigen van allerlei materialen zonder schroeven of spijkeren. er staat ook dat t na 24 uur kan worden belast
Link naar reactie
Ik neem waarschijnlijk zon kitje.. maar ik moet wel wat moet bij elkaar schrapen om de decoupeerzaag in mn pc kast te zetten :wink: tip, inkoopactie: [url]http://www.inkoopacties.net/ia/ptwhtrm6[/url] hebben ze ook windowkits. Ik neem denkik een rechthoekige. Oja in de C!T van november d8 ik staat bij tips&trucs hoe je een window moet inbouwen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...