Ga naar inhoud

Goede en stille voeding


Aanbevolen berichten

Hallo enthousiaste pc-hobbyisten, ik heb op dit moment een atx voeding 12v with PFC en ball bearing fan 340 W max. Ik ben van plan om een Ati Radeon 9800 Pro videokaart te gaan kopen en zou willen weten of deze voeding daar geschikt voor is, m.a.w. ik hoorde van iemand dat je dan beter een 500 W voeding kunt aanschaffen. Wat is hiervan waar? en welke voeding zou in aanmerking komen gezien compatibiliteit met een pentium 4 processor en geluidsproductie? Ik zou dan graag een fluisterstille willen aangezien alle casefans van Papst zijn.
Link naar reactie
hele goeie en stille voedingen zijn die van antec en zalman. maar of je hem echt nodig hebt weet ik niet, meestal wordt een 400 watt voeding wel aangeraden voor zware systemen, vooral met die videokaart. maar het kan ook zijn dat die voeding die je nu hebt het ook makkelijk trekt, dat ligt aan de kwaliteit van de voeding. ik zou als ik jouw was gewoon die videokaart kopen en als je dan problemen krijgt (vastlopen van de pc) koop dan een nieuwe voeding. ik heb zelf een zalman 400 watt, die is dan wel aan te raden 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...