Ga naar inhoud

Welke snelheid kopieren van oude progs


Aanbevolen berichten

Voor het meeste heb ik mijn data op progs staan.. Mijn programma's zien er na jaren van weer eens herinstalleren niet echt fraai ...en mocht ik er op trappen..afijn ik wil wat gekochte ( ja) oude progjes kopieren mocht er met het origineel iets fout gaan. Nu las ik wat geleden, dat de "foutcorrectie"dan wel bij hoge dan wel bij lage snelheden beter was. Wie weet het nog of heeft een idee ? ik gebruik nero om te branden bedankt en heb een goede zondag ! pp
Link naar reactie
[quote:ba765cf3b6="ppannevis"]dus bij hogere snelheid meer kans op fouten...ok en ...bedankt ![/quote:ba765cf3b6] Ik meende te herinneren dat 16x de hoogste snelheid is met weinig leesfouten. Als je daarboven komt, nemen het aantal leesfouten drastisch toe. Maar inderdaad, als je geen haast hebt en het zekere voor het onzekere wilt nemen, brand je ze gewoon op 2x oid...
Link naar reactie
[quote:95d8482bfa="Jank"]maar wat Capone voorstelt, branden op 2X oid is heel beperkt. Met de huidige generatie branders is 4X het laagst,[/quote:95d8482bfa] Oké, laat ik mn uitspraak dan even parafraseren: Om het zekere voor het onzekere te nemen brand je de CD's gewoon op de laagst mogelijke snelheid van je brander... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...