Ga naar inhoud

Problemen met HP 2210 en Primefilm 1800i


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een HP 2100 (All-in-one) en een Primefilm 1800i diascanner. Maar dit loopt niet lekker samen, en dit is nog zacht uitgedrukt. Wanneer ik de software van de HP installeer en de printer gebruik (of de scanner) dan is er niks aan de hand. Installeer ik daarna de Primefilm dan is het mis, wanneer ik dan één van beide apparaten gebruik geeft hij een foutmelding (iets over een TWAIN driver) en hij doet verder niks meer. Ik heb ook al geprobeerd de software van de apparaten in een andere volgorde te installeren (dus eerst de Primefilm en daarna de HP) maar dat helpt ook niet. Ik heb Windows ook al opnieuw geinstalleerd. Heb ook de nieuwste drivers gebruikt van beide apparaten. Ik weet het niet meer. :o Mijn systeem MSI 865PE Neo2 Intel P4 3 GHZ 512 MB RAM 120 GB S-ATA Beide apparaten via de USB aangesloten. Weet iemand hier misschien raad mee? Alvast bedankt
Link naar reactie
Mijn excuses voor het zo laat weer reageren. Ik gebruik Windows XP. Ik weet het echt niet meer. Als ik beide apparaten los van elkaar gebruik (dus de kabel niet in de pc) dan is het goed, maar zodra ik de kabel van het tweede apparaat (maakt niet uit of dat nu de HP of de Primefilm is) dan is het mis. Zodra je dan één van beide wil gebruiken krijg ik een foutmelding over de TWAIN driver.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...