Ga naar inhoud

Tips: DVD brander & TV-kaarten


Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb eighenlijk 2 vragen. IN de aanloop van de HCCdagen heb ik besloten een TV-kaart en een DVD-btrander te kopen. Nu is alleen mijn vraag wat ik moet kopen. ik zal wat speciefieker zijn: DVD-brander: ik wil een DVDbrander kopen, met namen vanwege de mogeliijkheid om films te branden. Nu vroeg ik me af of het mogelijk officiele film DVD's 1 op 1 te kopieeren met een DVD-brander. Ik heb namelijk ergens gelezen dat dit niet gaat, zo nee, is het kopieren van dvd's wel goed mogelijk. Behalve dat vroeg ik me af wta je kwijt bent voor een beetje DVDbrander? hoeveel speed is aan te raden (hoekang duurt het dan een volle dvd te branden). en wat moet ik hebben dvd -r of dvd +r ofzo? en dvd rewritables, wat kost een brander die die ook kan beschrijven? TV-kaart: mijn tvkaart wil ik vooral gebruiken om films en andere programma's op te nemen en vervolgens op DVD te branden. Ik wil wel een beetje redelijke kwaliteit. En goede software erbij. Ik lees namelijk vaak verhalen over slecht beeld ed. Ook zou ik graag een beetje redelijke codec's willen kunne gebruiken zodat ik voor een uurtje opnemen geen 40 GB kwijt ben ofzo. kan iemand mij algemeen het een ander over vooral deze vargen vertellen, en tips geven. En ook vooral waar ik op moet letten bij de koop en wat ik er onegveer voor kwijt ben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...