Ga naar inhoud

piratenmuziek


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn vader heeft een kabelaansluiting voor Internet en uiteraard een geluidskaart met daaraan twee luidsprekers met een eigen voeding. Hij ontvang piratenmuziek door zijn speakers van een illegale zender. Hoe kan dat? Volgens de een ligt het aan het modem en volgens de ander aan de speakers. Kunnen jullie mij een niet al te technische uitleg geven?
Link naar reactie
ik had dat vroeger ook eens op een tuner. kreeg oa de politieband op fm. die bleek onvoldoende afgeschermd te zijn, dus zoiets kan ook bij die pc of modem het geval zijn. het euvel is dus een combinatie van enerzijds een piraat en anderzijds onvoldoende kwaliteit van de eigen apparatuur. zo´n piraat is vaak lastig te achterhalen. bedenk: het kan ook een foutje in een apparaat van een onschuldige buur zijn. soms kan aarding helpen!
Link naar reactie
[quote:37018ff95a="derkdejong"]ik had dat vroeger ook eens op een tuner. kreeg oa de politieband op fm. die bleek onvoldoende afgeschermd te zijn, dus zoiets kan ook bij die pc of modem het geval zijn. het euvel is dus een combinatie van enerzijds een piraat en anderzijds onvoldoende kwaliteit van de eigen apparatuur. [b:37018ff95a]zo´n piraat is vaak lastig te achterhalen[/b:37018ff95a]. bedenk: het kan ook een foutje in een apparaat van een onschuldige buur zijn. soms kan aarding helpen![/quote:37018ff95a]Hoezo? De meeste piraten zeggen wel een tel. nr. Dus je kunt ze wel ff bellen ofzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...