Ga naar inhoud

Power calebration error (Nero 5.0)


Aanbevolen berichten

Bij het branden van een muziekcd onder Win XP met Nero 5.0 krijg ik na enkele seconden branden de melding : Power calebration error, ik begrijp niet preices wat ik hiermee moet doen, mijn brander is niet stuk, want direct branden vanuit Win XP met windows media player gaat wel gewoon, verder heb ik geprobeerd te branden met verschilledne snelheden, dit maakt allemaal niks uit, wie weet waardoor ik dit probleem kanverhelpen?? alain dacier
Link naar reactie
[quote:316981d31f="scenic20"]Deze melding is vaak het begin van het einde van je brander. Ook kan het zijn dat je cd'tjes van matige kwaliteit zijn en nero er niet van overtuigd is of het branden goed zal gaan. Scenic20.[/quote:316981d31f] [b:316981d31f]Eens : [/b:316981d31f] voor de zekerheid, probeer ander merk cd-r. upgraden nero naar de laatste 5 serie Doe een verse windows install (dus format) Installeer je brander in een andere PC. Nog steeds zelfde, spaarpot, sok of zo aanspreken
Link naar reactie
Probeer eens een cd-r met blauwe brandzijde te vinden, zijn wel de oudere types. Mogelijk, dat die het nog wel even doen, maar zal na verloop van tijd ook niet meer werken. Dat is mijn ervaring met callibration error en NERO. Met nieuwe brander en hetzelfde programma was het probleem opgelost. Hangt ook wel af van de leeftijd van je brander en het aantal branduren, of aanschaf nieuwe brander wenselijk is.
Link naar reactie
Wat nog onduidelijk is, heb je wel voordien met deze versie van NERO en dezelfde brander kunnen branden onder XP? Of heb je veranderingen in je PC aangebracht, softwarematig danwel hardwarematig. Dat kan een boel verklaren. Het gebruik van meerdere brandprogramma's wordt doorgaans afgeraden en het brandprogramma van XP moet uitgeschakeld zijn. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...