Ga naar inhoud

Externe DVD brander ????


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Uiteindelijk gaat ie hier ook komen een DVD brander. Maar ik ben gek op externe apparatuur, gewoon op een mooi plekje op mijn bureau. Ik weet dat ze wat duurder zijn maar dat geeft niet. Mijn vraag: Ik gebruik nu USB2 en firewire voor andere hardware. Ik zal deze aansluitingen kennelijk ook moeten gebruiken voor de externe DVDbrander. Is overdracht net zo betrouwbaar als bij de interne manier?? Hoe zit het met de snelheid?? Wat zijn de voor en na delen. BVD.
Link naar reactie
[quote:d578d14bc9="antonio"]Ik zal deze aansluitingen kennelijk ook moeten gebruiken voor de externe DVDbrander.[/quote:d578d14bc9] Ja. [quote:d578d14bc9="antonio"]Is overdracht net zo betrouwbaar als bij de interne manier??[/quote:d578d14bc9] Dat hoop ik wel. Ik wil het ook op die manier de brander gaan gebruiken. [quote:d578d14bc9="antonio"]Hoe zit het met de snelheid??[/quote:d578d14bc9]Misschien iets langzamer. De harde schijf via USB2 of Firewire is in ieder geval heel erg snel, dus voor de brander verwacht ik geen problemen. [quote:d578d14bc9="antonio"]Wat zijn de voor en na delen.[/quote:d578d14bc9]Voordeel: Te gebruiken op meerdere computers. Nadeel: een extra kast met extra netvoeding en extra kabels.
Link naar reactie
[quote:432932bf69="Hans.Vosman"] [quote:432932bf69="antonio"]Hoe zit het met de snelheid??[/quote:432932bf69]Misschien iets langzamer. De harde schijf via USB2 of Firewire is in ieder geval heel erg snel, dus voor de brander verwacht ik geen problemen. [/quote:432932bf69]Snelste brander is 8x dus 8x 1.3 MB (is toch de snelheid van 1x DVD?) = 10.4 USB en FW halen dat makkelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...