Ga naar inhoud

Wat kost een CD-rom speler op de HCC-dagen?


Aanbevolen berichten

Op mijn werk zijn 250 PC's verkocht aan het personeel. Alleen zonder CD-rom speler. Er is heel eenvouding een CD-rom speler in te bouwen. Nu vroeg ik me af wat CD-rom spelers kosten op de HCC-dagen. Het hoeven echt geen snelle te zijn (24/32 speed is goed genoeg). Wie heeft er prijzen in zijn/haar herinnering? Wat vragen de handelaren ervoor? Wat zijn jullie ervaringen?
Link naar reactie
[quote:9873fc6996="roeske"]Wie heeft er prijzen in zijn/haar herinnering? Wat vragen de handelaren ervoor? Wat zijn jullie ervaringen?[/quote:9873fc6996] Prijzen in ons herinnering zijn van verleden jaar, dus niet veel waard. :wink: Ik zou zeggen, kijk eens op [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/52[/url] en je ziet dat je al onder de 20 euro een simpele cd-romdrive hebt. Speciaal daarvoor naar de HCC gaan is dus niet rendabel, aangezien je dan entree en reiskosten hebt en die wegen niet op tegen een a twee euro korting of koop je er gelijk 250 ?
Link naar reactie
[quote:5af3bc173b="roeske"]Op mijn werk zijn 250 PC's verkocht aan het personeel. Alleen zonder CD-rom speler. Er is heel eenvouding een CD-rom speler in te bouwen. [/quote:5af3bc173b] Je zou ook een CD brander kunnen overwegen. Deze zijn niet eens zoveel duurder. Persoonlijk zou ik alleen nieuwe exemplaren kopen of exemplaren waarvan je weet dat die okay zijn. Mijn persoonlijke beurservaringen zijn slecht. Misschien dat ander een Dvd speler wil hebben. De goedkoopste doen al 29 euro. En ja, daar heb je dus ook een CD-Rom speler voor. En voor een paar euro meer kun een CD-Brander bemachtigen. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...