anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Delen Geplaatst: 24 november 2003 Op mijn werk zijn 250 PC's verkocht aan het personeel. Alleen zonder CD-rom speler. Er is heel eenvouding een CD-rom speler in te bouwen. Nu vroeg ik me af wat CD-rom spelers kosten op de HCC-dagen. Het hoeven echt geen snelle te zijn (24/32 speed is goed genoeg). Wie heeft er prijzen in zijn/haar herinnering? Wat vragen de handelaren ervoor? Wat zijn jullie ervaringen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 [quote:9873fc6996="roeske"]Wie heeft er prijzen in zijn/haar herinnering? Wat vragen de handelaren ervoor? Wat zijn jullie ervaringen?[/quote:9873fc6996] Prijzen in ons herinnering zijn van verleden jaar, dus niet veel waard. :wink: Ik zou zeggen, kijk eens op [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/52[/url] en je ziet dat je al onder de 20 euro een simpele cd-romdrive hebt. Speciaal daarvoor naar de HCC gaan is dus niet rendabel, aangezien je dan entree en reiskosten hebt en die wegen niet op tegen een a twee euro korting of koop je er gelijk 250 ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 Misschien koop ik er wel 100, als ze lekker goedkoop zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 als je er 100 koopt, kun je dan niet met korting bij de importeur kopen ? of bij een PC boer. Om met 100 cd-roms over de HCC Beurs te lopen is ook weer zowat. en met dat soort dingen is de HCC niet eens zoveel goedkoper... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 Inderdaad, gewoon naar een leverancier gaan, en onderhandelen over de prijs. Moet met 100 cdroms geen probleem zijn. Heb je ook fatsoenlijke garantie. Dat wil op beurzen nog wel eens een probleem zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 [quote:5af3bc173b="roeske"]Op mijn werk zijn 250 PC's verkocht aan het personeel. Alleen zonder CD-rom speler. Er is heel eenvouding een CD-rom speler in te bouwen. [/quote:5af3bc173b] Je zou ook een CD brander kunnen overwegen. Deze zijn niet eens zoveel duurder. Persoonlijk zou ik alleen nieuwe exemplaren kopen of exemplaren waarvan je weet dat die okay zijn. Mijn persoonlijke beurservaringen zijn slecht. Misschien dat ander een Dvd speler wil hebben. De goedkoopste doen al 29 euro. En ja, daar heb je dus ook een CD-Rom speler voor. En voor een paar euro meer kun een CD-Brander bemachtigen. Het is maar net hoe je het bekijkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen