Ga naar inhoud

Kan DVD (re)writer ook afspelen?


Aanbevolen berichten

[quote:454e5845f2="Nelson Lau"]Ik denk dat je bedoelt de ophanging van de lens, want zover ik weet kan een lens niet beschadigt worden door licht van de laser, maar wel de mechaniek eromheen (heen en weer gaan van de lensophanging). Het klopt natuurlijk dat veelvuldig lezen (dus veelvuldig lezen), de slijtagesnelheid doet toenemen.[/quote:454e5845f2]Ik dacht dat de lens op den duur steeds minder licht produceerd, zodat je cd's niet meer kunt lezen. Verbeter me als ik het fout heb. (heb geen natuurkunde :( )
Link naar reactie
Een DVD-+RW schrijft dus zowel DVD's als CD's, zo lees ik hierboven. Is het dan ook zo dat deze zowel DVD-R's als CD-R's schrijft of schrijft hij dan alleen RW's? Misschien een domme vraag, maar ik zou het toch graag willen weten... :oops: Als zo'n DVD writer trouwens zowel CD's als DVD's brandt, waarom wordt dan in de ene (notebook)advertentie alleen DVD-RW gezet en in de andere nadrukkelijk DVD-RW/CDRW?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...