Ga naar inhoud

Wacom graphisch tablet A5


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem nu heb ik dus een adapter gekocht en aangesloten op de stekker die vanaf de seriele poort naar mijn wacom tablet gaat. En nu geeft hij op de een of andere manier geen stroom weet iemand hoe dit kan? Of wat de oplossing hier voor is. Het is een gewone geen intuos2 ed. Maar een gewone wacom graphisch tablet a5. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Willem van de burgt [/url]
Link naar reactie
[quote:7ab8de7068="Willem vd Burgt"]Ik heb een probleem nu heb ik dus een adapter gekocht en aangesloten op de stekker die vanaf de seriele poort naar mijn wacom tablet gaat. En nu geeft hij op de een of andere manier geen stroom weet iemand hoe dit kan? Of wat de oplossing hier voor is. Het is een gewone geen intuos2 ed. Maar een gewone wacom graphisch tablet a5. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Willem van de burgt [img][/img][/quote:7ab8de7068] :lol: [color=black:7ab8de7068][/color:7ab8de7068][size=7:7ab8de7068][/size:7ab8de7068][size=12:7ab8de7068][/size:7ab8de7068][img][/img]
Link naar reactie
Controleer eerst eens of de adapter 't doet. Al die het doet is je tablet mogelijk kapot. Je schrijft dat 't niet een van de nieuwere series is, heb je 'm 2e hands gekocht? Heb je 'm werkend gezien? Op m'n ArtPad zit rechts-boven een LED die oranje is als er spanning op staat en groen wordt als de punt op het oppervlak wordt gezet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...