anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Delen Geplaatst: 21 november 2003 Ik heb een probleem nu heb ik dus een adapter gekocht en aangesloten op de stekker die vanaf de seriele poort naar mijn wacom tablet gaat. En nu geeft hij op de een of andere manier geen stroom weet iemand hoe dit kan? Of wat de oplossing hier voor is. Het is een gewone geen intuos2 ed. Maar een gewone wacom graphisch tablet a5. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Willem van de burgt [/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 [quote:7ab8de7068="Willem vd Burgt"]Ik heb een probleem nu heb ik dus een adapter gekocht en aangesloten op de stekker die vanaf de seriele poort naar mijn wacom tablet gaat. En nu geeft hij op de een of andere manier geen stroom weet iemand hoe dit kan? Of wat de oplossing hier voor is. Het is een gewone geen intuos2 ed. Maar een gewone wacom graphisch tablet a5. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Willem van de burgt [img][/img][/quote:7ab8de7068] :lol: [color=black:7ab8de7068][/color:7ab8de7068][size=7:7ab8de7068][/size:7ab8de7068][size=12:7ab8de7068][/size:7ab8de7068][img][/img] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Controleer eerst eens of de adapter 't doet. Al die het doet is je tablet mogelijk kapot. Je schrijft dat 't niet een van de nieuwere series is, heb je 'm 2e hands gekocht? Heb je 'm werkend gezien? Op m'n ArtPad zit rechts-boven een LED die oranje is als er spanning op staat en groen wordt als de punt op het oppervlak wordt gezet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Dan zal ik wel even kijken ja en ik heb deze tweede hands gekocht dus ik weet het niet is dat fout dan. Zijn deze vaak kapot dan. Alvast bedankt Trouwens het is een nieuwe adapter. Mvg, Willem van de Burgt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 [quote:39e451fea5="Willem vd Burgt"] Zijn deze vaak kapot dan. [/quote:39e451fea5] Nee, maar dan weet je wel waarom de verkoper hem van de hand heeft gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 Nou hij heeft het altijd goed gedaan. Zijn er toevallig winkels die die dingen kunnen nakijken en repareren? En kost dat dan veel geld? Ik hoor het wel Alvast bedankt. Willem van de Burgt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 [quote:692673fd84="Willem vd Burgt"]Nou hij heeft het altijd goed gedaan. [/quote:692673fd84] Ook bij jouw of alleen volgens de verkoper? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 Bi9j mij ook dus daarom snap ik het niet. Heb alles opnieuw geinstaleerd. Dus vind het allemaal raar. Ik bel maandag wel even met wacom. Alvast bedankt Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 Oke, dat is duidelijk, hij heeft het dus bij jouw ook gedaan. Hij is aangesloten op je seriele poort als ik het goed begrijp. En middels een adapter om hem van stroom te voorzien. Of bedoel je met een adapter die op de seriele poort gaat en die weer naar dat tablet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 Ter verduidelijking, oudere seriele Wacoms hebben op de seriele connector de aansluiting voor de voeding. Zodoende loopt er maar één draadje naar het tablet waar zowel de voedingsspanning als de data door gaat. Een erg nette oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 Jaja dat klopt, Maar nu doet hij het nog steeds niet. Wat kan dan nog meer het prbleem zijn. Willem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen