Ga naar inhoud

Alcatel 330 usb start soms niet op?


Aanbevolen berichten

Het is een aantal malen gebeurd dat de modem niet opstart, de lampjes blijven uit en er wordt kenbaar gemaakt dat de modem evt niet aangesloten is. Na wat proberen blijkt de modem wel op starten als de usb stekker kort wordt verwijderd en en dan dus hardware gevonden wordt. Ik heb op dit moment geen idee waar ik het zoeken moet, iemand anders wel?
Link naar reactie
[quote:2a741bb238="HermanH"]AMD processor? Op Zonnet las ik dat dit probleem vaker voor komt bij AMD processors. Ze raden mensen met een AMD processor dan ook af om voor een USB modem te kiezen.[/quote:2a741bb238] Dat is misschien wel met de oudere generatie VIA chipsets voor AMD-processoren zoals de KT133 en de KT266, maar vanaf de KT266A en latere chipsets moet dat probleem opgelost zijn. Ik had hetzelfde probleem met een KT266-mobo, maar nadien heb ik naar volle tevredenheid AMD-mobo's gehad (KT266a, KM266, nForce2). Maar blijkbaar komt dit ook voor bij Intel chipsets. Altijd de laatste chipsetdrivers installeren bij problemen met het mobo. greetz
Link naar reactie
Wat ik eigenlijk niet heb vermeld maar toch belangrijk kan zijn is het feit dat het aanmelden bij de provider heel dikwijls misgaat, tig keer de melding geen kiestoon ! Soms gaat het direct maar in 90 % van de gevallen moet ik twee of meer keer klikken, in 10% van de keren wel een keer of 10. En dan bekruipt me het gevoel dat er toch iets aan de instellingen fout kan zijn.
Link naar reactie
Computer is geaard via een nieuw gemonteerd geaard stopcontact, met een aansluiting aan de achterliggende aarding in de badcel. Achter de contactdoos ligt de badcel met een speciale aardaansluiting in de muur die direct in verbinding staat met de aardaansluitng in de meterkast en de waterleiding, de waterleiding is nog het oude metalen type.! Bijna beter kan niet, toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...