Ga naar inhoud

Wasmachine start niet


BasB

Aanbevolen berichten

Hallo! Mijn wasmachine, AEG L52600, start niet meer. Na het kiezen van een programma en op de startknop duwen hoor ik de deur klikken, zoemt de pomp voor een seconde en dan blijft het stil. De lampjes branden ook gewoon zoals het hoort. Niets knippert, geen piepjes, water gewoon aangesloten. Wie kan mij helpen!?
Link naar reactie
Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet de machine aan op een willekeurig programma met een gesloten deur. Druk dan de toetsen Kort en Voorwas samen in en houd ze ingedrukt. Als het goed is krijg je nu de foutcode in de vorm van een knipperend Einde en Start/Pauze lampje. Wat is dit patroon?
Link naar reactie
He HarryO, Het probleem is ondertussen opgelost. Het bleek foutcode E41 te zijn, de schakelaar van de deur. Heb deze losgekoppeld, open gemaakt en daar werd het probleem al snel duidelijk. De terugkoppeling wanneer de deur dicht was maakte geen contact. Heb het contactpuntje beetje opgetild en alles weer in elkaar gezet en nu doet hij het weer gewoon zoals altijd. Dankjewel!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...