Ga naar inhoud

Lite on 411s


Aanbevolen berichten

[quote:bd752571bb="rrrrob"]Niemand? Ik zou het namelijk ook graag weten want ik wil deze ook gaan bestellen, of zou ik toch wachten op de 811s (8 speed)?[/quote:bd752571bb] de 811s is uit en leverbaar, ik kan die van mij omruilen voor een 811s voor maar 40 euro bij betaling (goeie contacten met mijn leverancier 8) ) Ik zou voor de 811s gaan, die heb je al voor 165 Euro. //Mgompie Misschien moet je de vraag in het Linux forum stellen, voor windows hoef je doorgaans geen drivers te instaleren voor een brander of speler, geen idee hoe dat met Linux gaat.
Link naar reactie
[quote:4c9bef34fc="Red Dragon"][quote:4c9bef34fc="rrrrob"]Niemand? Ik zou het namelijk ook graag weten want ik wil deze ook gaan bestellen, of zou ik toch wachten op de 811s (8 speed)?[/quote:4c9bef34fc] de 811s is uit en leverbaar, ik kan die van mij omruilen voor een 811s voor maar 40 euro bij betaling (goeie contacten met mijn leverancier 8) ) Ik zou voor de 811s gaan, die heb je al voor 165 Euro.[/quote:4c9bef34fc] Ik heb toch maar de 411 gekocht voor maar 98 Euro en met een beetje geluk kan ik deze misschein wel flashen naar een 811s. Maar ook hier geen problemen, ondertussen 15 dvd gebrand (Philips, Arita en Fuji) ook geen problemen ondervonden op verschillende stand-alones en dvd-roms.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...