anoniem Geplaatst: 2 november 2003 Delen Geplaatst: 2 november 2003 Iemand ervaringen met deze DVD-brander????? Goed of slecht. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 Niemand? Ik zou het namelijk ook graag weten want ik wil deze ook gaan bestellen, of zou ik toch wachten op de 811s (8 speed)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 Yeps ik heb er een, hij bevalt me goed, net als alle andere Lite-on spullen die ik heb of heb gehad. Ik heb echter alleen nog maar Philips DVD+RW's ermee gebrand en dat doet hij prima. De Brander is goedkoop en goed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 En hoe doet hij het met Linux. Iemand ervaring??? Ik gebruik Suse 8.2 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2003 Geen idee, ik gebruik Windows XP, helaas kan ik je dat dus niet vertellen. Hardwarematig is hij in iedergeval dik in orde. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2003 Het is een hele goede brander , tot nu toe alles perfect gebrand op arita dvd's Groet Jac Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2003 Klinkt allemaal goed, alleen ik hoor niets uit de Linuxhoek. Niemand ervaring mee. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2003 [quote:bd752571bb="rrrrob"]Niemand? Ik zou het namelijk ook graag weten want ik wil deze ook gaan bestellen, of zou ik toch wachten op de 811s (8 speed)?[/quote:bd752571bb] de 811s is uit en leverbaar, ik kan die van mij omruilen voor een 811s voor maar 40 euro bij betaling (goeie contacten met mijn leverancier 8) ) Ik zou voor de 811s gaan, die heb je al voor 165 Euro. //Mgompie Misschien moet je de vraag in het Linux forum stellen, voor windows hoef je doorgaans geen drivers te instaleren voor een brander of speler, geen idee hoe dat met Linux gaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 heb ik reeds gedaan, doch ook daar nog geen reacties. In windows schijnt alles oke te zijn in ieder geval. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 [quote:4c9bef34fc="Red Dragon"][quote:4c9bef34fc="rrrrob"]Niemand? Ik zou het namelijk ook graag weten want ik wil deze ook gaan bestellen, of zou ik toch wachten op de 811s (8 speed)?[/quote:4c9bef34fc] de 811s is uit en leverbaar, ik kan die van mij omruilen voor een 811s voor maar 40 euro bij betaling (goeie contacten met mijn leverancier 8) ) Ik zou voor de 811s gaan, die heb je al voor 165 Euro.[/quote:4c9bef34fc] Ik heb toch maar de 411 gekocht voor maar 98 Euro en met een beetje geluk kan ik deze misschein wel flashen naar een 811s. Maar ook hier geen problemen, ondertussen 15 dvd gebrand (Philips, Arita en Fuji) ook geen problemen ondervonden op verschillende stand-alones en dvd-roms. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 Flashen naar een 811s zal moeilijk gaan, een 8x DVD+R brander gebruikt een andere pickup techniek als een 4x DVD+R brander. Voorheen kon je een 32x cdbrander van Lite-on wel flashen naar een snellere maar dat kwam omdat de techniek het zelfde was. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 Naar het schijnt kan de LDW-401S wel naar een LDW-411S geflashed worden, omdat het blijkbaar fysiek dezelfde drive is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 En er zijn ook mensen die geloven dat je een 411 naar een 811 kunt omtoveren dmv een flash (op dezelfde manier als je een 401 naar een 411 kunt flashen). Of het lukt weet ik niet, maar er komt volgend jaar bij mij waarschijnlijk toch een dual layer brander, dus daarom heb ik nu even gekozen voor de goedkope oplossing. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen