Ga naar inhoud

aanschaf nieuwe pc


Aanbevolen berichten

[quote:cb3c1ee519]P4 2.8 800 Mhz Asus P4P800 Deluxe Maxtor Diamond Plus 9, 160 GB, 7200 RPM Sata 150 2x 512 MB DDR PC 3200 Kingston Asus V9560 Geforce FX 5600, 256 MB, Dvi, TV out Plextor PX-116A/T3BP DVD-ROM 16x/48x IDE Bulk zwart NEC ND-1300 DVD/CD Recorder DVD+/- R(W), Zwart, bulk M-Audio Revolution 7.1 Geluidskaart PCI Retail Pinnacle PCTV Pro, TV/TT/FM Radio [/quote:cb3c1ee519] * Asus moederbord ziet er goed uit, ik zou die nemen! * Maxtor schijven zijn goed en snel, ook nemen dus! * 2x 512MB geheugen is goed, ik weet niet of Kinston eeb goed merk is (ik heb zelf OEM geheugen, maar die kan wel cas2 aan als minimum). * Een kast staat nog niet in je lijst, maar zo te zien wil je een zwarte (Zwarte dvd-rom) :D dan moet je iedergeval geen Sweex kast nemen (goedkoop = duurkoop). * Ik heb geen ervaring met DVD branders, maar het is iedergeval een +/-. * Geluidskaart is niet echt nodig als je een 5.1 setje wilt aansluiten omdat er al surroundsound onboard zit. * Pinnacle is een goed merk als het gaat om tv kaarten, dus nemen!
Link naar reactie
Die M-audio Revolution 7.1 heeft wel een digitale uitgang maar niet één voor licht. (die erop zit is dacht ik Coaxial) IIyama bedoel je, zijn goede monitoren, alleen met de versies die een dradenmasker hebben kan het zijn dat je 2 draden door het beeldscherm ziet lopen. 2 maand geleden stond er nog een test van 19 inch monitoren in de C!T, de Samsung 957MB kwam daar het beste uit de bus, hij kost ongeveer 299 euro. De prijs/kwaliteit ging naar de LiteOn E1996PNST, die kost ongeveer 172 euro.
Link naar reactie
[quote:8581305176="-=DDA=- Raptor"]Nee, het hoort bij dat type monitor, ipv schaduwmasker heb je dus dan 2 steundraden door je beeld heen lopen. Sommige mensen valt het op, maar sommige ook niet.[/quote:8581305176] Dat is echt een zaak waarbij je gewoon in de winkel zo'n beeldscherm moet bekijken, om te zien of je het storend vindt of niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...