Ga naar inhoud

Laserprinter laten werken met 40 cm papierlengte


Aanbevolen berichten

Op mijn printer (HP 3820) kun je gewoon een willekeurig papierformaat instellen. Standaard staat hij op A4, maar bij Instellingen staat bij Papierformaat helemaal onderaan de optie "Aangepast papierformaat", met default de zelfde afmetingen als A4, maar nu met de mogelijkheid om andere afmetingen in te vullen. Jan de Boer
Link naar reactie
Ik ben nog even bezig geweest met aansturing vanuit dos en direct stuurcodes invoeren. Zelfs als ik dit ingeef (reset , Lines per inch , Page length [n] lines) gaat het niet goed, na iest meer dan A4 stopt de printer. Misschien is dit een hardware instelling die softwarematig niet gewijzigd kan worden. Is er een (PCL) code om door die blokkade heen te gaan? Echo ←E←&l9D←&l68P > LPT1
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ter afronding van dit onderwerp het resultaat. Na gesprekken met de ontwikkelafdeling van HP blijkt het probleem ingebakken te zitten in de "bios" van de printer, niets aan te doen dus. De Brother 5070 kan tot 40,6 cm printen en daarmee is ons probleem dus opgelost. Prettig voor Brother want het ging om 300 printers. De 5070 wordt opgevolgd door de 5071 die dit ook kan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...