Ga naar inhoud

clone pc --edit-- oplichters???


Aanbevolen berichten

Wazig idd allemaal. Ik zal er vandaag of morgen eens langsrijden. Toevallig heb ik jaren in het gebouw gewerkt waar deze gasten beweren te zitten en tot voor kort zat daar GEEN compuzaakje in welke vorm dan ook. Ik zou zeker ook eens de Kamer van Koophandel vragen naar hun inschrijvingsgegevens etc. Zodra ik op bezoek ben geweest meld ik me hier weer.
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:d007758396="El-Broosha"]W Toevallig heb ik jaren in het gebouw gewerkt waar deze gasten beweren te zitten en tot voor kort zat daar GEEN compuzaakje in welke vorm dan ook. [/quote:d007758396] Er zit wel een IT bedrijf in: http://www.spring-it.nl/rotterdam.html Het bedrijf Bolder Hardware heeft er ook in gezeten maar zit nu op Calandstraat 88 H t/m J 3125 BB Schiedam Kijk hier maar eens: http://zuidholland.computers.a1boulevard.nl/
Link naar reactie
Zoals beloofd wat onderzoek gedaan: In het monumentale kantoor (oude fietsfabriek) zitten nu een aantal grotere bedrijven (politie, Gemeente, Opvangcentra) en een aantal kleinere. Die kleinere bedrijven huren via het Ocean Buisiness Centrum, het overkoepelende "bedrijvencomplex". Er zijn in het kantoor 2 ingangen: 1 aan de Heinart Dullaertplein nummer 3 (die Compies.nl opgeeft) en aan de Westzeedijkkant waar ook het Ocean Buisiness centrum zit. Ik ben eens aan de Heinart Dullaert 3 ingang gaan kijken, daar zit 100% GEEN Compies.nl in welke vorm dan ook. Ook niet in het OBC. Ik heb daar namelijk de Office Manager gesproken (gewoon naar binnen gegaan en gevraagd) en die meldt dat compies.nl NIET in hun gebouw aanwezig is. Ergo: compies.nl zie NIET bij het OBC en NIET aan de Heinart Dullaertplein 3 Ook heb ik eens bij de Kamer van Koophandel gekeken. Compies of Compies.nl komt NIET als bedrijfsnaam voor. ( http://www.kvk.nl/ ) [b:6608574c90]Gevonden: 0 resultaten [/b:6608574c90] Pagina's: Pagina's: Doe er je voordeel mee.
Link naar reactie
Compies.nl is alleen maar de naam van de webshop, het bedrijf dat deze domeinnaam heeft geregistreerd heet Cyclone enterprises, en zou eveneens op dat adres gevestigd zijn. staat wel ingeschreven bij Kvk [url]https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=243526840000[/url] (wat overigens niet betekent dat het een betrouwbare shop is!)
Link naar reactie
[quote:18a0f802aa="PS"](wat overigens niet betekent dat het een betrouwbare shop is!)[/quote:18a0f802aa] wordt dan niet gechekt ofzo???? je moet toch een geldig postadres ed opgeven?? maargoed, El-Broosha bedankt dat je bent wezen kijken. Misschien kun je nog zien of daar ook een cyclone enterprises zit ofzo? Want van daaruit word de boel geregeld. Er word gezegd dat het mail acoount (waar de mails voor vragen en info)een @home adres is en uit assen komt. Bedoelen ze dan dat de server in assen zit of dat degene vanwie het account is daar woont?
Link naar reactie
Gisteren heb ik TROS Radar een mailtje gestuurd over deze onderneming. Vandaag kreeg ik bericht terug. "Beste Maarten, Dank je wel voor de tip. We waren al een tijdje bezig Compies.nl in de gaten te houden. We zijn benieuwd naar mensen die er besteld hebben, en wat hun ervaringen zijn. Toegegeven: het lijkt oplichting, maar dat weten we pas zeker als we hiervoor bewijs hebben. Mocht je er meer over horen, mail of bel me dan" Ik denk dat compies.nl wat teveel aandacht getrokken heeft :D :D Benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Link naar reactie
[quote:a1dbd0f326="Count Uilesnor"]Gisteren heb ik TROS Radar een mailtje gestuurd over deze onderneming. [/quote:a1dbd0f326] slimme actie :wink: Ze wachten dus op ervaring van mensen die er besteld hebben. Deze zullen pas na de 2e week van november bekent zijn want zo wordt er gezegd door hun: de bestelling wordt eind eerste week hoogstens begin tweede week van november geleverd. Voor deze weken kan er, neem van mij aan, ONMOGELIJK iemand zijn die er al ervaring mee heeft of het moet iemand zijn die de boel verziekt.
Link naar reactie
[quote:7ae2cc5f93="Count Uilesnor"]Wel, ze zijn door de 'stuntaanbiedingen' heen... Kijk nog maar eens op de site. En ze leveren ook opeens onder rembours. Het wordt vreemder en vreemder...[/quote:7ae2cc5f93] Ja wel vreemder....maar het gaat zo wel de goede kant met hun op. Zit er toch naar uit dat ze hun beloftes na gaan kopen (.....niet te snel hopen natuurlijk).
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:9a78aef3f4="Bosje"]Geld opsturen en dan product krijgen ??? dit is heel vaag. [/quote:9a78aef3f4] Dit is bij wet "kopen op afstand" verboden. Zie zaak "consumentenbond vs Dell". Hierin mag leverancier niet het gehele aankoopbedrag verlangen maar aanbetaling. Dell gaat zijn contracten herzien ivm een mogelijk geding. Lijkt mij verstandig dat aankomende webshops hier rekening mee houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...