Ga naar inhoud

Sharkoon Luminous keyboard - Paar kleine vraagjes


Aanbevolen berichten

Ik heb dus een Sharkoon Luminous Keyboard gekocht. Deze om precies te zijn: http://www3.alternate.nl/cgi-bin/info/showtechdata.pl?artnr=ntzs03&refer=highlight Nu mijn vraagjes: 1) Als ik het licht aanzet op dit toetsenbordje, dan hoor ik hem heel hoog piepen. Kan dit kwaad of is dit normaal? 2) Het toetsenbordje heeft een PS/2 aansluiting. Als ik hem met een convertortje op USB aansluit, vertikt hij het. Alleen het licht doet het, maar het toetsenbord zelf doet niks. Is er een manier om dit toch aan de praat te krijgen, of is dit gewoon echt onmogelijk? Bij voorbaad hartelijk dank Henny
Link naar reactie
Bedankt voor de antwoorden. Jammer van het gepiep, maar ach, alles went :) Probleem is dat m'n laptop geen PS/2 poort heeft, dus ik hoopte eigenlijk dat het convertortje wat ik nog had liggen gewoon zou werken. Maar helaas. Ach, wie weet koop ik nog eens zo'n dure convertor :) Zolang het toetsenbordje op m'n gewone PC maar werkt is het niet zo'n ramp. Nog maals bedankt voor de antwoorden. Henny
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...