Ga naar inhoud

Intel Netport Express 10/100 probleempjes


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb al een tijdje een netwerk en met op 1 computer een HP printer aangesloten. Nu heb ik uit een oude doos een Intel Netport Express 10/100 adapter gevonden. Deze wil ik graag gaan gebruiken zodat, ik niet steeds die ene computer aan moet zetten voordat ik kan printen, maar de installatie gaat niet zo heel soepel. Kan iemand mij helpen, hiermee. Ik heb al wat over Netport manager gelezen, maar dat lukt ook niet echt om te instaleren. IK heb namelijk Win XP en het lijkt daarop niet te werken........ GreetZzzzz
Link naar reactie
Tsja zoiets hen ik ook gehad, je moet vooral heel goed op internet zoeken. Ik had er dan eentje gevonden van het bedrijf Axis, ben er paar weken mee zoet geweest om hem aan de praat te krijgen(niet aan een stuk door hoor :lol: ). Ik moest toen de firmware updaten en toen wist ik het wachtwoord en alles niet, en het ip-adres wou niet lukken. Als je gewoon goed zoekt op internet moet je er wel uit kunnen komen, en anders zijn er hier nog wel mensen die je kunnen helpen. Ik denk trouwens dat tie het wel doet onder windows XP, aangezien deze net als windows 2000 en NT volgens mij al tcp/ip printers aan kan sturen. Voor win9* echter heb je clientsoftware nodig van de fabrikant. Veel succes, het is inderdaad wel erg handig zo'n ding. Ik heb er alle dagen profijt van :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...