Ga naar inhoud

Installatie analoog Modem.


Aanbevolen berichten

:cry: Heb een msi k7t 266 pro bord, etc etc, heb een externe modem werkt perfect, wil een interne nemen, heb er intussen 5 geprobeerd maar krijg iedere X geen kiestoon.Waren pci-modems 4x en een usb modem, maar het wil maar niet lukken. Alles instellingen geprobeerd niks werkt , geen kiestoon.Terwijl het externe modem gewoon blijft werken. Dus aan de lijn zou het niet kunnen liggen .................toch? Weet iemand raad?
Link naar reactie
[quote:91a5fff747="stelf01"]Tja , zou zeggen blijf bij de externe.Weet nog van de interne modems dat ik met de poort adressen bezig moest.Moest je op de kaart de dipswitchjes instellen en de compoort op 4 ..? zetten . Poeh wel vaaag , maar het is ook al lang geleden[/quote:91a5fff747] Dat is heel lang geleden, maar dat is niet meer nodig met PCI kaarten.
Link naar reactie
Hoe zit het eigenlijk met de bekabeling want ik zie nu net dat er bij het externe modem maar 2 pinnetjes in het ontvangende gedeelte zitten , waar de de jack ingaat dus.Bij het nieuwe usbmodem zie ik dus 4 pinnetjes zitten .Is daar nog iets mee te doen. Hoeveel draadjes er dus in de telefoonstekker mogen/moeten zitten. :x
Link naar reactie
[quote:f6370ff1ea="Morreion"]Hoe zit het eigenlijk met de bekabeling want ik zie nu net dat er bij het externe modem maar 2 pinnetjes in het ontvangende gedeelte zitten , waar de de jack ingaat dus.Bij het nieuwe usbmodem zie ik dus 4 pinnetjes zitten. Is daar nog iets mee te doen. Hoeveel draadjes er dus in de telefoonstekker mogen/moeten zitten[/quote:f6370ff1ea] In principe zijn 2 draadjes genoeg bij analoge telefoonlijn, als je namelijk een stopcontact aansluit heb je "a" en "b". Uit mijn hoofd moest je dar dan het blauwe en de rode draadje op aan sluiten, dat zijn er dus 2. De derde kun je gebruiken voor aarde en de vierde weet ik niet. :) :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...