Ga naar inhoud

Probleem pv aansluiten oo tv


Aanbevolen berichten

Hallo Ik ben onlangs over gegaan van een 15" beeldscherm naar een 17 ". Ik had altijd mijn pc op de tv aangesloten en ik had de clone functie aangezet.Hierbij had ik een resolutie van 800x600. Bij mij 17" heb ik nu een resolutie van 1024x768. Maar het beeld wat ik op mijn tv krijg is stukken groter. Als ik met mijn muis in de hoek ga op het beeldscherm dan verschuift het beeld op de tv. Ik heb al zeer veel dingen veranderd in de instellingen maar de uiterste resolutie van de tv blijft 800x600. Ik heb op mijn tv ook geen zoom functie. Als ik nu een film afspeel kan ik hem wel zien op het beeldscherm maar niet op de tv, dan hou ik een zwart vlak. Wie kan mij alstublieft helpen? Alvast bedankt iedereen. Gr. Altec
Link naar reactie
[quote:5edb82aad7="altec"]Hallo [b:5edb82aad7]Ik ben onlangs over gegaan van een 15" beeldscherm naar een 17 ". Ik had altijd mijn pc op de tv aangesloten en ik had de clone functie aa gezet.Hierbij had ik een resolutie van 800x600.[/b:5edb82aad7] Bij mij 17" heb ik nu een resolutie van 1024x768. Maar het beeld wat ik op mijn tv krijg is stukken groter. Als ik met mijn muis in de hoek ga op het beeldscherm dan verschuift het beeld op de tv. Ik heb al zeer veel dingen veranderd in de instellingen maar de uiterste resolutie van de tv blijft 800x600. Ik heb op mijn tv ook geen zoom functie. Als ik nu een film afspeel kan ik hem wel zien op het beeldscherm maar niet op de tv, dan hou ik een zwart vlak. Wie kan mij alstublieft helpen? Alvast bedankt iedereen. Gr. Altec[/quote:5edb82aad7] Verlaag de resolutie van je monitor ook naar 800x600. Als je dat niet doet, krijg je inderdaad het verschijnsel wat jij beschrijft. Betreft de film: lees de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99415]FAQ van videokaarten en monitor[/url]. Daar staat jouw oplossing
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...