Ga naar inhoud

hp scanJet 3300C


Aanbevolen berichten

Wie Helpt? Mijn scanner HP 3300 C wil ik aansluiten op mijn computer met windows XP. Bij HP het benodigde stuurprogramma gedownload:SJ 650 du. Op de comp gezet. Als alles uitgepakt is zegt een bericht dat ik dit programma beter niet kan installeren want hij heeft een digitale handtekening of zoiets anders zou alles instabiel worden o.i.d. Kan het zijn dat de scanner eigenlijk niet geschikt is voor windows xp en kan ik dan bijv. windows 98 op mijn comp zetten (waar ook win xp opstaat) om de scanner te kunnen draaien
Link naar reactie
Ik had het zelfde probleem met installeren van de software voor de HP Scanjet 3300 C (HP PrecisionScan LT). Volgens de site van HP dit geïnstalleerd in veilige mode, ingelogd als supervisor. Daarna WinXp pro gewoon opgestart en ingelogd als supervisor en alles werd normaal herkend en kon met deze software gewoon scannen. Daarna WinXp pro opnieuw normaal opgestart en ingelogd als gebruiker, HP PrecisionScan LT opnieuw geïnstalleerd, waarna ik ook als gebruiker de scanner met deze software gewoon kan gebruiken. Een wat ingewikkelde installatie, maar het werkt tenminste. Misschien weet iemand anders een eenvoudiger methode? (bijvoorbeeld bij installatie zowel in veilige mode als gewoon inloggen als gebruiker?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...