anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 Wie Helpt? Mijn scanner HP 3300 C wil ik aansluiten op mijn computer met windows XP. Bij HP het benodigde stuurprogramma gedownload:SJ 650 du. Op de comp gezet. Als alles uitgepakt is zegt een bericht dat ik dit programma beter niet kan installeren want hij heeft een digitale handtekening of zoiets anders zou alles instabiel worden o.i.d. Kan het zijn dat de scanner eigenlijk niet geschikt is voor windows xp en kan ik dan bijv. windows 98 op mijn comp zetten (waar ook win xp opstaat) om de scanner te kunnen draaien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 de 3300c wordt automatisch herkend in xp, werkt ook nog beter dan met de software van hp dus je hoeft de software van hp niet te installeren! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 hartelijk dank Fring, ik heb alles van HP eraf gegooid en het werkt inderdaad prima in XP. Één ding wil ik nog opmerken. Ook de tekst wordt een grafisch bestand, dus werken in de gescande tekst kan dan niet. Maar ik ben hier al erg blij mee! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2003 Volgens mij is het wel zo dat als je de scanner alleen met de software van XP laat draaien, dat de lamp niet meer uitgaat. En met de software van HP gaat ie na ongeveer 10 minuten uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2003 Ik had het zelfde probleem met installeren van de software voor de HP Scanjet 3300 C (HP PrecisionScan LT). Volgens de site van HP dit geïnstalleerd in veilige mode, ingelogd als supervisor. Daarna WinXp pro gewoon opgestart en ingelogd als supervisor en alles werd normaal herkend en kon met deze software gewoon scannen. Daarna WinXp pro opnieuw normaal opgestart en ingelogd als gebruiker, HP PrecisionScan LT opnieuw geïnstalleerd, waarna ik ook als gebruiker de scanner met deze software gewoon kan gebruiken. Een wat ingewikkelde installatie, maar het werkt tenminste. Misschien weet iemand anders een eenvoudiger methode? (bijvoorbeeld bij installatie zowel in veilige mode als gewoon inloggen als gebruiker?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2003 Ik gebruik zelf BeeldVue, wordt officieel niet ondersteund door dit programma, en het werk goed. Zelfde probleem met de 3300c, zelfs een officiele cd-rom van HP bracht geen uitkomst. Je vind het hier. http://www.hamrick.com/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2003 [Hoi forummers, Ga naar uitvoeren>msconfig>service. vinkje weg halen bij Windows Image AcQuisition en afsluiten. De nodige updates die bij HP de sj650du is opgehaald installeren en opnieuw opstarten en het werkt als voorheen bij win98 groetjes Jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen