Ga naar inhoud

Waar zijn 4x DVD+RW schijfjes te krijgen ?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Vandaag heb ik in Rotterdam 10 winkels afgestruind voor 4 speed DVD+RW schijfjes en nergens konden ze die leveren: hoogstens 2.4 x. Wie weet waar ik deze snelle schijfjes kan krijgen, want 30 minuten of 15 minuten doen om een DVD+RW schrijven vind ik wel groot. Liefst schijfjes met een optimale prijs/kwaliteits-verhouding.
Link naar reactie
Voor 1 of 2 is dat waar, maar als je met ghost een grote backup moet nemen kan dat wel een behoorlijk verschil maken of ze op 2.4 x of 4x beschreven kunnen worden. Is die opussupplies.nl betrouwbaar ? Heeft iemand ervaring ermee. Ik heb zelf nog gekeken op die site, maar de info spreekt de specificatie van die Philips DVD+RW 4x tegen (is het nu wel of geen 2.4x, want het plaatje zegt maximaal 2.4 x).
Link naar reactie
Hé landgenoot, Het lijkt net alsof je tientallen DVD's per dag moet branden. Werk jij bij een DVD fabriek of zo. Het is onwaarschijnlijk dat je elk uur een back up van jouw systeem moet maken in Ghost bestand. Of werk je bij de Inlichtingsdient waarbij elk back up gigantisch groot is. In zo'n geval is mijn advies: koop nog een paar branders zodat je ze tegelijkertijd laten werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...