Ga naar inhoud

56k modem op xp


Aanbevolen berichten

beetje gek probleem. Ik heb onder xp een werkend 56k modem gehad maar na installatie van sp1 kon dit modem niet meer geinstalleerd worden. Ik heb daar niet veel aandacht aan geschonken omdat ik het modem niet veel gebruikte. Maar nu heb ik het toch nodig en heb de installatie weer geprobeerd te doen, maar dit wil niet lukken. Xp zegt "kan de modem niet installeren". Diverse drivers geprobeerd maar steeds hetzelfde. Nieuw modem gekocht compleet met xp drivers en ook weer hetzelfde. Dus ik denk toch dat er in xp iets fout gaat, ik heb alleen geen flauw idee.
Link naar reactie
[quote:3ec244016c="pevaho"]beetje gek probleem. Ik heb onder xp een werkend 56k modem gehad maar na installatie van sp1 kon dit modem niet meer geinstalleerd worden. Ik heb daar niet veel aandacht aan geschonken omdat ik het modem niet veel gebruikte. Maar nu heb ik het toch nodig en heb de installatie weer geprobeerd te doen, maar dit wil niet lukken. Xp zegt "kan de modem niet installeren". Diverse drivers geprobeerd maar steeds hetzelfde. Nieuw modem gekocht compleet met xp drivers en ook weer hetzelfde. Dus ik denk toch dat er in xp iets fout gaat, ik heb alleen geen flauw idee.[/quote:3ec244016c] Heb je tijdens het olpnieuw installeren eerst bij "hardware" de oude verwijderd (ook die met het gele vraagteken)? Zo ja, plaats het modem eens in een ander PCI-slot en probeer het nogmaals. Overigens hoor ik wel vaker van rare hardwareproblemen na de installatie van SP1 dus echt verbazen doet het niet. Suc6 :wink:
Link naar reactie
[quote:1fb8c690e1="pevaho"]het nieuwe modem (sweex-intel 536EP)was compleet met xp-drivers. Ik denk niet dat het aan de drivers ligt. Het zal wel een probleem zijn met xp.[/quote:1fb8c690e1] Wellicht overbodige vraag, maar ik stel 'm toch. Heb nl. zelf een ssortgelijk probleem ondervonden met de PCI-slot op het mobo. Weet je zeker dat ie d'r goed in zit? Als je ook al een ander slot het geprobeerd zal 't daar wel niet aan liggen. Blijft een raar probleem. Hoop datr d'r nog andere forumgebruikers zullen reageren, want ik weet verder geen oplossing voor je. Suc6 :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...