Ga naar inhoud

Dell TFT, welke?


Aanbevolen berichten

Welke monitor kan ik het best kiezen bij mijn pc. Mijn gevoel zegt die 15". Dit omdat hij DVI ondersteund en een zogenaamd UltraSharp display. Het prijsverschil is minimaal dus daar gaat het niet om. Kan ik beter de 17 inch of die van 15 nemen? Het gaat om deze twee: Dell 1504 FP 15" Design FlatPanel (+272.51 EUR) Dell 171FPB 17" Entry FlatPanel (no DVI) Dell Recommended (+295.12 EUR) Hier staat een vergelijkingstabel: http://www.euro.dell.com/countries/frames/nl/nld/bsd/products/choose/learnmore_monitors_flat_all_details.htm Alvast bedankt 8)
Link naar reactie
als je aan de grotevan je monitor veel waarde hecht (wat ik dus doe) moet je zeker voor de 17" gaan dat dvi maakt volgens mij nie teen zo heel veel uit en vaak ondersteunen de monitoren het wel maar wordt er gewoon standaard een vga kabel meegeleverd, je kan wel een losse dvi kabel kopen in de meeste gevallen en die dan aansluiten
Link naar reactie
Ik heb beide typen hier staan. Die 17 inch geeft perfect beeld. Die 15 inch zo mogelijk nog een fractie beter (maar dan ben je wel aan het "muggenziften"). Persoonlijk zou ik altijd voor de 17 inch kiezen en dan voornamelijk vanwege de resolutie (1280x1024 i.p.v 1024x768 voor de 15 inch). Dat scheelt namelijk wel een boel. Ik heb hier bijvoorbeeld ook de 18", 19" en 20" beeldschermen van Dell. Die hebben DVI en analoge aansluitingen en je kunt omschakelen om te vergelijken. Je ziet wel verschil, maar alleen omdat je omschakelt en zo rechtstreeks vergelijkt. Maar als je je 5 minuten omdraait en dan weer kijkt moet je raden welke van de 2 modes is ingeschakeld (niet naar de lampjes kijken natuurlijk :) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...