Ga naar inhoud

Hardwareconflict:Windows Xp Pro installeren.


Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn niewe pc inelkaar gezet, en ga windows xp pro installeren, ik krijg het albekende blauwe laadschermpje, het scherm word weer zwart en dan gebeurt het, ik krijg weer een blauw scherm met de foutmelding "Stop:c0000221 Unknown hard error \systemroot\system32\ntdll.dll." Omdat ik dacht het een hardwareconflict was heb ik het maar hier geplaats wat moet ik doen? Alvast bedankt, Bart Specs: Amd Athlon Xp 2600+ 256mb geheugen van MDT HDD 40Gb Maxtor Diamond+ 8 of zoiets Asrock K7S8X + LAN
Link naar reactie
Is alles nieuw? Soms een hardware conflict, maar bij dit soort problemen denk ik nu eerst aan het geheugen en de harde schijf. Nou ja, temperatuur misschien ook nog. Met Memtest86 kun je het geheugen testen. Een nieuwe harde schijf i.h.a. okay. Heb je nog bijzondere Bios instellingen? Heb je de standaard instellingen nog bekeken?
Link naar reactie
Floppydrive ALPS 1.44 DIMM 256 Mb DDR/ PC-2700 Infineon IDE 40,0 Gb Maxtor 6E040L0 7200/133 Liquid Bearing Middel Tower CL3 ATX (300W) P4/AMD, 4x5,25 en 2x3,5+5x3,5 hidden SPIRE 5U213C1H3G FridgeRock? ASRock K7VT4-4X + Lan Via KT333 AMD ATHLON XP 2600 PINE XFX 128Mb 8XAGP GEFORCE FX 5200 TV Out is volges mij het systeem, komt uit [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=102135]dit topic[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...