Ga naar inhoud

cd brander wordt niet herkend.


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
[quote:1c4263b97b="Heinek"]Om onbekende reden ben kan mijn PC, de dvd en de schrijver niet meer vinden! Apparaatbeheer heeft ze wel staan met het bekende gele uitroepteken. De drivers zijn ok maar de apparaten zelf kunnen niet gevonden worden. In de setup staan ze als cdrom aangemeld. Iemand een idee?[/quote:1c4263b97b]Stel je vraag niet in een ander z'n topic!! Verwijder de apparaten met gele uitroepteken uit apparaatbeheer. Herstart je PC en ze worden geïnstalleerd.
Link naar reactie
Omdat mijn probleem ongeveer gelijk is aan het vorige leek het mij wel geschikt om het bij elkaar te zetten. Ik heb in apparaatbeheer inderdaad de beide apparaten verwijderd in de hoop dat ze weer herkend zouden worden. Dit werkte echter niet. Het probleem ontstond na een (te) grondige schoonmaakactie. Ik test nogal wat programma`s uit en daardoor krijg je veel restanten op de hd`s. Het viel me op dat in de taakbalk een aantal pictogrammetjes verdwenen waren maar wist niet meer welke. Maar... het is nu opgelost. Niet met de normale UT`s zoals Systemmechanic of Norton maar gewoon met Systeemherstel van Win xp. Ik had daar weinig vertrouwen in omdat ik dit vaak geprobeerd heb maar dit keer werkte het perfect. Ik heb automatische update van Win xp steeds aanstaan en vermoedelijk heeft dit bijgedragen mijn probleem op te lossen omdat dan een nieuw herstelpunt wordt gemaakt. Ik zou zeggen probeer dat ook eens. Ik hoor graag of het bij jouw ook gelukt is.
Link naar reactie
[quote:729a42730f="Heinek"]Omdat mijn probleem ongeveer gelijk is aan het vorige leek het mij wel geschikt om het bij elkaar te zetten. Ik heb in apparaatbeheer inderdaad de beide apparaten verwijderd in de hoop dat ze weer herkend zouden worden. Dit werkte echter niet. Het probleem ontstond na een (te) grondige schoonmaakactie. Ik test nogal wat programma`s uit en daardoor krijg je veel restanten op de hd`s. Het viel me op dat in de taakbalk een aantal pictogrammetjes verdwenen waren maar wist niet meer welke. Maar... het is nu opgelost. Niet met de normale UT`s zoals Systemmechanic of Norton maar gewoon met Systeemherstel van Win xp. Ik had daar weinig vertrouwen in omdat ik dit vaak geprobeerd heb maar dit keer werkte het perfect. Ik heb automatische update van Win xp steeds aanstaan en vermoedelijk heeft dit bijgedragen mijn probleem op te lossen omdat dan een nieuw herstelpunt wordt gemaakt. Ik zou zeggen probeer dat ook eens. Ik hoor graag of het bij jouw ook gelukt is.[/quote:729a42730f] ik heb windows 98 se, dus geen systeemherstel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...