Ga naar inhoud

driver van muis maar site bestaat niet


Aanbevolen berichten

hall iedereen ik had laatst mij pc geformarteerd. nadat alles klaar was merkte ik opeens op dat ik mijn driver cd voor mijn muis en toetsenbord kwijt ben. dus ik op inet zoeken. het gaat om een draadloos toestenbord en muis van het merk dexxa. dexxa wireless desktop p/n: 851559-0000 m/n: c-sb11 nou eerst bij google geprobeert maar kon ik niets vinden, ik kwam achter dat ze geen eigen site hebben. volgens computerverkoop sites is het www.dexxa.net, maar deze site blijkt zo een hosting site te zijn. weet iemand toevallig een driver site waar ze veeel drivers hebben, als iemand een link kan plaatsen zou ik het helemaal geweldig vinden :D alvast bedankt kaisz
Link naar reactie
Kijk eens of hier wat bij staat: http://www.input-drivers.com/companies/301.htm http://www.helpdrivers.com/ingles/listado/panel.asp?marca=Dexxa&perif=teclados Overigens werken negen van de tien muizen en toetsenborden ook zonder speciale drivers. Het enige probleem is dan dat bijzondere toetsen wel eens niet werken. Kun je niks vinden, probeer dan eens of je iets kunt met logitech of microsoft drivers.
Link naar reactie
[quote="kaisz"]ja het gaat dus op toetsenbord EN muis, maar zoals hier al boven staat ik heb al op google gezocht maar dat hielp dus niet egt[/quote] iets aardiger mag natuurlijk ook wel.... besteed ik tijd aan je vraag en kom met een zeer gericht antwoord, dan mag ik toch op zijn minst verwachten dat je je dat ter harte neemt, en dan wil ik eigenlijk niet horen dat je al eens op google keek.
Link naar reactie
pardon? dat had tie dus al eerder aangegeven dan dat jij postte ... en dus als jij zo goed bent om te posten, mag je toch minimaal zo goed zijn om vooral dan ook even zijn topic GOED te lezen ... vooral als jouw raad al vantevoren al ter harte was genomen ... wat jij er nu onaardig aan vindt, snap ik nog niet, maar goed ... gericht is dit ook niet, maar jah, ik val geen mensen aan ... nog ff een edit: probeer anders eens op driverguide.com ... misschien was er net iemand die ff eentje in mekaar heeft gezet voor je
Link naar reactie
[quote="FoXiERotjEknoR"]pardon? dat had tie dus al eerder aangegeven dan dat jij postte ... kijk, als je nu eens goed leest dan zie je dat Kaisz niet verder kwam dan een hosting site. dat klopt, dus gaf ik hem aan te zoeken met een paar meer termen, en dán stuit je op een reeks links waar Kaisz wél wat aan heeft. probeer zelf maar eens.
Link naar reactie
[quote:5384e00c6d]iets aardiger mag natuurlijk ook wel.... besteed ik tijd aan je vraag en kom met een zeer gericht antwoord, dan mag ik toch op zijn minst verwachten dat je je dat ter harte neemt, en dan wil ik eigenlijk niet horen dat je al eens op google keek.[/quote:5384e00c6d] het is niet onaardig bedoeld, die hoofdletter EN betekent dat het vooral mijn toestsenbord is die niet doet zonder driver mijn muis doet het prima alleen is die driver voor beide maar iedereen bedankt voor het helpen ff kijke of die links wel helpen :D hmmm helpdrivers.com heeft ....maar ik moet er 5 euro voor betalen :o :o tog maar verder zoeken ...en als het echt niet kan word het betalen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...