Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Probleem: Na het formatteren en installeren van W98 SE is de cdr-burner niet meer te zien in verkenner. er zit ook nog een cd rom speler in en die herkent ie wel maar leest de cd's niet, heb het met software en muziek cd's geprobeerd. Bij het nakijken van de IRQ conflicten krijg ik de volgende probleemgevallen te zien: 11 universele host-controller voor PCI naar USB 11 PCI grafische adapter VGA 11 IRQ holder voor PCI-steering (deze staat 3 maal vermeld) 14 primaire IDE controller (dubbele fifo) 14 PCI busmaster IDE controller 15 secundaire IDE controller (dubbele fifo) 15 PCI busmaster IDE controller Ik snap niet goed wat ik hieraan kan doen maar wel dat het hierdoor niet werkt. :oops: Groetjes Blitz!
Link naar reactie
Heb nog eens flink lopen rommelen en idd van tevoren een andere harde schijf aangesloten gehad om te testen of hij misschien een dubbel boot zou pakken en dan wel zou opstarten. dit werkte dus ook niet! Heb toen de IDE kabels opnieuw aangesloten en ja hoor, dat was het hele probleem. nu draait het systeem perfect! Bedankt voor jullie reacties! :D
Link naar reactie
Wat is dit voor flame? Fouten bij deze: [code:1:76652349f6]11 universele host-controller voor PCI naar USB 11 PCI grafische adapter VGA 11 IRQ holder voor PCI-steering (deze staat 3 maal vermeld) 14 primaire IDE controller (dubbele fifo) 14 PCI busmaster IDE controller 15 secundaire IDE controller (dubbele fifo) 15 PCI busmaster IDE controller [/code:1:76652349f6] zijn 99 van de 100 te wijten aan de chipset driver. En een losse of verkeerd aangesloten IDE kabel kan niemand van afstand zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...