Ga naar inhoud

Z-680 Speakers


Aanbevolen berichten

Het zou schandalig zijn als er bij die speakers sprake zou zijn van ruis, als je ziet wat het moet kosten tenminste. Een betere optie is misschien om een 5.1 set aan te schaffen, die niet speciaal voor de pc is, dus zeg maar een 'normale' homecinema-set. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een surroundset, maar vind vrijwel alle spullen voor bij de PC echt rommel. Zo maakt Creative ook alleen maar producten die meer naam als daad zijn.
Link naar reactie
[quote:a7a8e2765f="Mr. Snooby"]Ja, dat heb ik ook ergens gelezen (Tweakers?). Dat er ruis uit de centerspeaker komt. Maar niet iedereen had dit. De mensen die een ruis hadden zijn teruggegaan naar de winkel en hebben een nieuwe set gekregen, als ik mij het goed herinner[/quote:a7a8e2765f] ja klopt, ze zeiden dat het een productiefout was (die wel een beetje vaak voorkomt dan), maar na omruilen was het blijkbaar over
Link naar reactie
Ik heb de Z560, grote broer van Z540. Weet niet of dat voor hetzelfde geldt als Z680 maar geen ruis hoor.... Superrrrrrb - set en retegoed geluid. Ken geen beter geluid van computersets. Logitech's wel de grote broers, vind ik aanrader. Schijnen concurrent van Klipsch te zijn (ook erg goed) en Creative eigenlijk gewoon met gemak overstijgen.
Link naar reactie
Heb de input op optical staan maar dan geeft die No digital data? :-? :-? terwijl die gewoon is aangesloten en de stappen heb gevolgt die op de site van Logitech staan. Maar stap drie onbreekt?? http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&CRID=1790&contentid=6810&contentid2=6518&showalldocuments=0&countryid=12&languageid=1 Als ik deze stappen heb gedaan en de wizzard wil runnen dan geeft die aan dat ik mijn speakers verkeerd heb verbonden. Rechtsachter met rechtsvoor en daarna linksvoor met de subwoofer dus weet iemand nog een oplossing Thx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...