Ga naar inhoud

USB PCI kaart


Aanbevolen berichten

[quote:0aa7405df6="Terror gamer"]ik heb een conceptronic C480i Usb kaart gekocht en als ik de computer opstart en de hardware heeft gevonden (nog geen drivers geinstalleerd) dan slaat het systeem vast en kan ik niets meer doen behalve rebooten. specs Win XP AMD 2400+ 512 Mb ram K7S5A moederbord.[/quote:0aa7405df6] Mocht de oplossing van een nader PCI-slot geen uitkomst brengen, kijk dan eens in het BIOS bij de USB-settings. Wellicht staat e.e.a. uitgeschakeld. Suc6 :o
Link naar reactie
Ik heb een USB-hub gekocht met externe voeding. De PC start niet als de HUB met de PC verbonden is. Als de PC start zonder USB hub, geen probleem met PC. Als ik daarna de hub aansluit werkt alles naar behoren. Ik las wat berichten over USB problemen, echter kan ik de eventuele USB settings in het config scherm niet vinden. Het OS is Windows ME. Wat in ieder geval niet helpt: aansluiting op een andere USB port, voeding wel/niet aangesloten. Enig idee? Wim Keessen.
Link naar reactie
Ik heb een Sweex 4xUSB2 en 2xFireWire Card in m'n pc met WinMe gestopt. Heeft een vreemde installatie procedure. Eerst software van bijgeleverde CD installeren, rebooten, card installeren, rebooten en WinMe detecteert automatisch USB's en FW's en gaat drivers instaleren. Zo stond het ook in de gebruikshandleiding. Wat staat er bij jou? :D
Link naar reactie
rtfm : ik denk dat een ISB kabeltje moet kopen, het is een interne aansluiting voor bijv een USB HD of zo. Je zou hem ook via een kabeltje naar de voorkant van je PC kunnen brengen, heb je een front usb aansluiting. Meestal staat in je boekje dat die kabel optioneel is. Bij een kabeltjesboer kan je ze meestal ook kopen :wink: Mijn Asus A7v8x-x- heft 2 interne op het mbo. De kat die ik kocht had al de twee kabeltjes dus heb ik 2 front en 4 achter USB aansluitingen. Bij jouw dus 5
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...