Ga naar inhoud

Foutmelding Whirlpool Texas 1400


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een 5 jaar oude Whirlpool Texas 1400 (heb het serienummer even niet bij de hand). Sinds gisteren krijg ik onderstaande foutmelding bij het eindigen van elke cyclus die ik heb geprobeerd (de startknop knippert, maar dat is nu niet op de foto te zien). De deur gaat dan niet meer open, terwijl de cyclus wel helemaal voltooid is. Na herhaaldelijk de stroom van de machine te hebben gehaald, kan de deur weer open. Wellicht iets te maken met de vergrendeling van de deur? Ook hoor ik bij het afpompen een luid snerpend geluid. Ik hoor graag of iemand weet wat dit inhoud en of het de moeite waard is om het te repareren. Alvast bedankt! [img]http://maria-kramer.com/wp-content/uploads/foutmelding2.jpg[/img] Mvg, Martijn van Leeuwen
Link naar reactie
F13: deur vergrendelings porobleem. Controleer de pen aan de deur Controleer of de deur wel volledig gesloten is Controleer de deur vergrendeling op smeltplekken en gammele stekker verbinding. Verwijder hiervoor het bovenblad, je kunt dan net tussen het front en de kuip door. Controleer de kabel tussen deurvergrendeling en elektronica module op beschadiging.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...