Ga naar inhoud

laser cd-rom speler


Aanbevolen berichten

[quote:95fa3cd637="De Geest Van Oirlo"]Wil je kijken of hij het doet ofzo? :lol: Ik zou er in ieder geval niet in kijken, en zowiezo alleen de (onderdelen) van een PC openmaken/aanraken als er GEEN spanning op staat.[/quote:95fa3cd637] Ben nieuwgierig, en heb hier nog een oude liggen. Wil die wel eens slopen om te kijken hoe dat ding er van binnen uitziet :D
Link naar reactie
[quote:0342e9b237="-=DDA=- Raptor"][quote:0342e9b237]Wil die wel eens slopen om te kijken hoe dat ding er van binnen uitziet[/quote:0342e9b237] Kijken? Ga hem modden zou ik zeggen :lol: . Zet er een leuk raampje in of zo, of een lampje :P[/quote:0342e9b237] Ja, maar als er stroom op dat ding staat is dat misschien niet zo verstandig, zo'n raampie
Link naar reactie
Ik heb inmiddels ff met google gekekn en vond dit : "A Class 1 laser or laser system emits levels of optical energy that are eye-safe and consequently require no controls. An example of this class of laser system is the checkout scanning device found in most grocery stores." Aangezien cd-spelers volgens mij altijd class 1 zijn (staat erop) zou het geen kwaad kunnen. Wel een beetje tegenstrijdig dat er als waarschuwing bij staat op m'n cd-rom dat je het ding niet moet openen :roll: http://www.tpub.com/content/et/12419/css/12419_24.htm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...