Ga naar inhoud

Mmore houdt vol: cd-r's levenslang houdbaar


Aanbevolen berichten

[quote:09278551be="veryspace"]:D :D :D langer als vijf jaar houden ze het ook echt niet uit, laat staan levenslang. Natuurlijk zal mmore niet zijn eigen glazen ingooien. :evil:[/quote:09278551be] In het vorige topic over de test : geloof je alles wat gepubliceerd wordt ? Die testbladen zijn vaak commercieel gesponsored. A-merken willen liever zien dat hun dure schijfjes de beste zijn en alles wat kan bijdragen zullen ze niet laten. Gewoon marketing. Eigen ervaring is het beste . (noot : ik heb nooit mmore gebruikt) Ik heb vaak goede berichten van virenden gehoord. Net zoiets als videokaarten : ndvidia heeft dacht ik ook cheat drivers uitgebracht om benchmarks te beinvloeden. Ook marketing
Link naar reactie
[quote:8d541fb878="computer_nerdo"]als ze garanderen dat het levenslang meegaat en het gaat dus na 5 jaar kapot (cd levenlang :P ) heb je dan eigenlijk ook recht op een nieuwe cd, want ze garandeerden het tenslotte[/quote:8d541fb878] Toon maar eens aan dat het aan de cd-r ligt. Die fabrikanten zeggen gewoon dat het aan onjuist gebruik of aan je cd-romdrive ligt. Krijg je een soort welles/niettes-discussie waar sommige fabrikanten van nature zeer goed in zijn.
Link naar reactie
[quote:6806f329af="PS"][quote:6806f329af="computer_nerdo"]als ze garanderen dat het levenslang meegaat en het gaat dus na 5 jaar kapot (cd levenlang :P ) heb je dan eigenlijk ook recht op een nieuwe cd, want ze garandeerden het tenslotte[/quote:6806f329af] Toon maar eens aan dat het aan de cd-r ligt. Die fabrikanten zeggen gewoon dat het aan onjuist gebruik of aan je cd-romdrive ligt. Krijg je een soort welles/niettes-discussie waar sommige fabrikanten van nature zeer goed in zijn.[/quote:6806f329af] als er geen krassen en dergelijke op de cd zitten die er op zouden moeten duiden dat je slecht met je cd om bent gesprongen lijkt het mij logisch dat het iig niet aan jou ligt (of zit ik er nu helemaal naast?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...