anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Delen Geplaatst: 30 september 2003 Lees hiervoor even: http://www.webwereld.nl/nieuws/16391.phtml Het laatste woord zal er dus nog niet over gezegd zijn... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2003 :D :D :D langer als vijf jaar houden ze het ook echt niet uit, laat staan levenslang. Natuurlijk zal mmore niet zijn eigen glazen ingooien. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2003 [quote:09278551be="veryspace"]:D :D :D langer als vijf jaar houden ze het ook echt niet uit, laat staan levenslang. Natuurlijk zal mmore niet zijn eigen glazen ingooien. :evil:[/quote:09278551be] In het vorige topic over de test : geloof je alles wat gepubliceerd wordt ? Die testbladen zijn vaak commercieel gesponsored. A-merken willen liever zien dat hun dure schijfjes de beste zijn en alles wat kan bijdragen zullen ze niet laten. Gewoon marketing. Eigen ervaring is het beste . (noot : ik heb nooit mmore gebruikt) Ik heb vaak goede berichten van virenden gehoord. Net zoiets als videokaarten : ndvidia heeft dacht ik ook cheat drivers uitgebracht om benchmarks te beinvloeden. Ook marketing Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2003 als ze garanderen dat het levenslang meegaat en het gaat dus na 5 jaar kapot (cd levenlang :P ) heb je dan eigenlijk ook recht op een nieuwe cd, want ze garandeerden het tenslotte Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2003 In de PCactive kwam mmore er slecht uit. Je krijgt na 5 jaar een nieuwe CD, maar dat is onelangrijk, de data is verloren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 [quote:8d541fb878="computer_nerdo"]als ze garanderen dat het levenslang meegaat en het gaat dus na 5 jaar kapot (cd levenlang :P ) heb je dan eigenlijk ook recht op een nieuwe cd, want ze garandeerden het tenslotte[/quote:8d541fb878] Toon maar eens aan dat het aan de cd-r ligt. Die fabrikanten zeggen gewoon dat het aan onjuist gebruik of aan je cd-romdrive ligt. Krijg je een soort welles/niettes-discussie waar sommige fabrikanten van nature zeer goed in zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2003 Hmm... ik heb laatst 100 cd-r's gekocht in een spindle van MMORE... Ik heb met mmore tot nu toe goede ervaringen, maar ik zal m'n verzameling eens bekijken of er problemen optreden. Want bij BASF en VISION is er aan de randen een duidelijke verkleuring te zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2003 [quote:6806f329af="PS"][quote:6806f329af="computer_nerdo"]als ze garanderen dat het levenslang meegaat en het gaat dus na 5 jaar kapot (cd levenlang :P ) heb je dan eigenlijk ook recht op een nieuwe cd, want ze garandeerden het tenslotte[/quote:6806f329af] Toon maar eens aan dat het aan de cd-r ligt. Die fabrikanten zeggen gewoon dat het aan onjuist gebruik of aan je cd-romdrive ligt. Krijg je een soort welles/niettes-discussie waar sommige fabrikanten van nature zeer goed in zijn.[/quote:6806f329af] als er geen krassen en dergelijke op de cd zitten die er op zouden moeten duiden dat je slecht met je cd om bent gesprongen lijkt het mij logisch dat het iig niet aan jou ligt (of zit ik er nu helemaal naast?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2003 fout gebrande cdkan je op sturen. krijg je een nieuwe :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2003 [quote:8cffc350ac="turk2003"]fout gebrande cdkan je op sturen. krijg je een nieuwe :lol: :lol:[/quote:8cffc350ac] uitgeprobeerd? is een cd-brander zonder overburn dus toch niet zo duur :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen